Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Traffic Rank

Tallenes Tale

over 16 år siden

Tallenes Tale

Traffic rank: fra http://www.alexa.com

scangolf: 5.513.227
golfsiden : 909.804
golf.no: 612.880
golferen.no: 669.703
golfnews.no: 26,197,265
profoundputters.com 9,129,722

duffshank

over 16 år siden

duffshank

Har du egentlig peiling på hva slags tall du har lagt ut nå Bernt? snakk om idiot...

Skal du sverte din argeste fiende så får du jo finne frem noen tall som sverter han da? Eller har du ikke lært det i barnehagen enda?

Tallenes Tale

over 16 år siden

Tallenes Tale

Dumt å ta med et putterselskap, men tok med aktuelle norske nettsider. Men dumt å ta med putterselskap, da dette ikke kan sammenliknes med forum og nyhetssider.

Alle skjønner hva rangering er.

Hilsen Drammensgolfer

Furu

over 16 år siden

Furu

Tråden er fjernet. Hadde de ikke også en liten nyhetssak på forsiden om dette? Fjernet?

Tallenes Tale

over 16 år siden

Tallenes Tale

Kanskje det ble pinlig at golferen.no er 300.000 plasser høyere rangert, for den siden er jo totalt død.

Mulig at informasjonen til markedet ikke stemmer med tallenes tale, klart det er pinlig å bli tatt med buksene nede overfor sine annonsører, dersom en har gitt et annet bilde enn tallenes tale.

Keyser

over 16 år siden

Keyser

For ordens skyld - jo lavere tall, jo bedre rank....

www.google.com ==> rank 1
www.facebook.com ==> rank 4
www.vg.no ==> rank 951

Tallenes Tale

over 16 år siden

Tallenes Tale

Keyser.
Som vi sier i Bergen,,, halllooooen.
Hva trodde du da ordet rangering betyr:)

Keyser

over 16 år siden

Keyser

Ok...leste bare første posten din og forsto ikke umiddelbart at det var en rangering, men trodde det var et "mål"....

Tallenes Tale

over 16 år siden

Tallenes Tale

Ok Keyser.
du skjønte også sikkert et et norsk putterselskap neppe har 9 millioner treff :)
Og heller ikke at denne siden har 5 1/2 mill ...

Keyser

over 16 år siden

Keyser

Ja det skjønte jeg jo godt....det var derfor jeg tok å sjekket et par siter på alexa selv, som jeg postet. Mulig det bare er jeg som er teit og misforstår, i så tilfelle var posten fullstendig unødvendig.

Jeg er teit, du er flink og har all rett til å hovere....

Furu

over 16 år siden

Furu

Og jeg gjorde akkurat det samme som Keyser for å se hva tallene betyr :) Er litt treige her i Bergen........

Tallenes Tale

over 16 år siden

Tallenes Tale

Rank betyr rangering.

Det laveste tallet er best :)

Eg hovererar vel ikkje;)

snappy

over 16 år siden

snappy

Så, da er golf.no den mest populære siden i norge. Herregud... Dette må da være feil. golferen??? Hva skjer

Furu

over 16 år siden

Furu

De mest besøkte er ikke nødvendigvis de mest populære og best likte. De er mest tilgjengelig og kjent, lettest å finne. Slik ser i hvert fall jeg det og vet at det sikkert er noen som mener jeg er på litt tynn is.

alexa

over 16 år siden

alexa

De som gidder å google Alexa leser at den tjenesten er bullshit. Måler blant annet ut fra brukere som har alexa-toolbar og annet. Altså ikke noe å bruke for å få det rikitge trafikkbildet.

Pølse med brød

over 16 år siden

Pølse med brød

Veldig mye av trafikken på scangolf er folk som kun linker videre til EPGA eller PGA.

Hvis du bedømmer trafikken på debattsidene er nok golfsiden noe foran.

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Jeg tror alexa har helt rett. Tjenesten er overhodet ikke noe å stole på dessverre.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her