Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Miklagard

Hansen

over 16 år siden

Hansen

Jeg kunne send Simen en mail, men tror dette er raskere. Hva var årsavgiften på Kløfta i 2009?

yter

over 16 år siden

yter

ca 11000 inkludert 5 greenfeebilletter. Dvs 8750 i reell kontingent.

Nickløs

over 16 år siden

Nickløs

hvis du klarer å selge greenfeebill. så ja kanskje...

yter

over 16 år siden

yter

Du har ikke mange venner skjønner jeg..

What?

over 16 år siden

What?

Du selger ikke greenfeebilletter til venner. Du gir dem til venner...

innmari serriøs

over 16 år siden

innmari serriøs

yter,
usmakelig og teit kommentar. 11000 inkludert 5 greenfeebilletter betyr 11000, ikke noe "reell" kontingent.

du betaler 11000 kroner for å være medlem, og med på kjøpet får du greenfeebilletter du kan gi bort til venner.

Feil

over 16 år siden

Feil

Mange betaler "selger" de fem greenfeebillettene til venner og kontakter, slik at man ender opp med å ha betalt 8.750. Du tar med andre ord feil innmarri serriøs!

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Mange mosjomme krangler. Inkludert i årsavgifgen er fem greenfeebilletter som man enten kan selge, gi bort, kaste eller bytte til rangekort.

Om innmari serriøs velger å gi de bort så er det jo hyggelig av ham. Å forlange at andre skal gjøre det samme er ikke like raust :-)

Personlig har jeg byttet dem inn i rangekort, det holder til hele sesongen.

innmari serriøs

over 16 år siden

innmari serriøs

Nei, det var godt misforstått dere...
poenget er at man kan ikke si at reell avgift er 8750 bare fordi man kan selge billettene.
det koster 11000 å være medlem, og sånn er det.
det er ikke alle som tar det for gitt å få solgt 5 billetter, og da kan ikke regnestykket være så enkelt.
Det vet jeg at du skjønner Gunnar Bull..... ;)

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Det skjønner jeg.

Og hadde du skrevet "jeg" istedet for "du" så ville misforståelsen trolig vært unngått :-)

innmari serriøs

over 16 år siden

innmari serriøs

Nei, da misforstår du kanskje med vilje da.....

DU har betalt 11000 i medlemsavgift, har du ikke?
og med på kjøpet har du 5 billetter.... de kan du gjøre hva du vil med.

medlemsavgiften er uansett 11000. vri og vreng så mye du ønsker, men dette blir kverulering.

Mener du kanskje at en annonse for medlemsskap på Mikla burde vært slik:
"Medlemsavgift er 8750 for du kan omsette billettene som følger med"

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Innmari serriøs: Jeg er helt enig med deg i at medlemsavgiften er 11000, inkludert 5 greenfeebilletter.

Får du ikke spilt golf i dag?

Stått opp med feil bein

over 16 år siden

Stått opp med feil bein

i dag innmarri grinete?

innmari serriøs

over 16 år siden

innmari serriøs

Jeg er slett ikke grinete, men skrev en respons på et teit innlegg som prøver å lure folk til å tro at medlemsavgiften er billigere enn den faktisk er.

Jeg kritiserer heller ikke prisen, for de fleste medlemmene jeg kjenner er fornøyd med produktet sitt.

Gunnar:
Niks, ingen golf i dag... bare sykling, unger og mas..... :)

Ja, da skjønner jeg hvorfor

over 16 år siden

Ja, da skjønner jeg hvorfor

du er så grinete:-)

innmari serriøs

over 16 år siden

innmari serriøs

hehehe..... null grining.....

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

11000 spenn, inklusive en bra bane, reale og flinke proer, god range, hyggelige mennesker, trivelige ansatte OG fem greenfee billetter.

Medlem

over 16 år siden

Medlem

Og utmerket medlemsservice og kjempegode priser i proshopen

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Jeg har tilgode å høre om et Mikla-medlem som er misfornøyd med å være medlem der. Vel kan man være mindre happy med baneforhold innimellom, men det er nå så, vi lever i Norge.

At ikke-medlemmer klager på ett eller annet vedrørende Mikla er ikke noe nytt.

Bra Mikla!

Yngve Johannessen

over 16 år siden

Yngve Johannessen

Har noen her klaget på noe vedrørende Mikla, Foooore?

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Tja, jeg synes noen hinter til høy årsavgift, eller skjult avgift om du vil.
Beklager at jeg evnt har gått utover de grenser du har satt i denne tråden.

c

over 16 år siden

c

Om innmari serriøs velger å gi de bort så er det jo hyggelig av ham. Å forlange at andre skal gjøre det samme er ikke like raust :-)

Dette er jo det de gjør med skatten hele tiden så dette er ikke noe nytt... Når vi ønsker å gjøre noe for velgerene så henter vi noe fra velgerene (skatt) og gir tilbake til våre velgere - og vips så har vi fire nye år på tinget.

Dyrt valg i år forresten - Jensesjefen har nå bevilget en halv milliard til influensavaksine og nå en taubår til x hundre milloner i året på sparket få en flytur i helikopter og enda er det 6 uker igjen... Mangler bare å ta resten av Akerregninga også - 750000 til markedsrådgivning - og så så dårlige råd hun fikk på toppen da... hm litt avsporing dette her....

innmari serriøs

over 16 år siden

innmari serriøs

Herregud så trangsynte dere er da....

Jeg har da ikke hintet om høy avgift. Noen må lese det verste i alt, og det klarer Foooore og c i aller høyeste grad.

Jeg synes Miklagard har gjort et valg som de klarer å stå for, men dette handler om at noen prøver å "lure" ned årsavgiften fordi de sitter på en potensiell omsetning på dagsmedlemsskap/greenfeebilletter.

Jeg forlanger ikke at noen skal gi de bort, men forklarer at det ikke er mer realistisk å ta med verdien i regnestykket enn å regne med at aksjen du har kjøpt vil stige i verdi.....
Det er ikke penger før det er omsatt, hvor vanskelig kan det være å forstå da?

c

over 16 år siden

c

æææhm herrrrrre mig gud da IS les det som står før du skriver...
IS - første avsnitt var ett sitat fra ett tidligere innlegg---- som resten er en harselas med - at andre skal bestemme hva jeg bruker mine penger til (greenfeebiletter til) er jeg faktisk sterkt i mot, det blir litt for rødt for meg om du forsøker å forstå hva jeg mener.....

----på lik linje med at jeg er litt betenkt når Jensemann bevilger noen hundre millioner på strak arm midt i valgkampen på flytur i helikopter fordi - nei ikke for å sikre sørlandskysten, men fordi det er valg!!!!

innmari serriøs

over 16 år siden

innmari serriøs

hehe... ok, c, sorry. du gikk med i dragsuget

Kubein

over 16 år siden

Kubein

Miklagard skal legge kunstgress på alle Tee'ene ser jeg...noen som har slått fra kunsgress før? Er det som fotballkunstgress eller lengre gress?

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Kunstgresset skal bare legges på en del av hvert teested. Hindrer vårslitasje m.v. på den delen av teested som normalt skal brukes. Tipper det er samme type som på driving rangen.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her