Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Følger HB og krysser fingre...

Lawinth

over 16 år siden

Lawinth

Jeg forsøker hver uke HB spiller å følge han, men det er stort sett ved å kikke på livescore underveis den aktuelle weekend. (Kjenner ikke andre muligheter)

Hver gang håper jeg det skal gå veien, men ofte sliter han med å få skikkelig klaff.
Han ligger nå på 26. plass på pengelisten og lå etter gårsdagen -4, 6 slag bak leder og en T25. plass.
For meg ser det ut som HB har en god start, driv og vil surfe gjennom kutten, for så å levere en knall topp 10 plassering denne uka.

Er det noen andre her som følger og krysser fingrene for HB eller er det bare skatter og skatteflyktninger som er i fokus for tiden?

Lawinth

over 16 år siden

Lawinth

Ser at Garrett Osborn og Rich Barcelo for øyeblikket begge har dagens beste score med -7 og -6 slag etter henholdsvis 13 og 15 hull.
HB er nå nede på T40 plass og må antagelig gå -1 for å være sikker på å klare kutten.
Han starter først ut på kvelden så han har uansett alle muligheter til å levere et godt grunnlag for helgen.
Ser at det også leveres fryktlig mye dårlig score så det er godt mulig han surfer kutten ved bare å spille til par eller til og med en over.

Pepper

over 16 år siden

Pepper

Jeg både følge med og krysser fingre for et godt resultat, og at han skal være blant de 25 beste ved sesongslutt, men jeg er ikke så ihuga at jeg må kommentere hvert slag og hull på en annen golfside.

Henrik fortjener en godt resultat, og det hadde vært veldig hyggelig om han skulle spille godt nå når åpningsrunden var så bra. Definitivt krysser fingre!

Henke

over 16 år siden

Henke

Ser ut til at han klarer cut'en på slaget. Deilig.

Kubein

over 16 år siden

Kubein

-3 i dag og avanserer

brucew

over 16 år siden

brucew

Da er det på`n igjen.
-3 etter 14 og T3.
Vi får krysse det som krysses kan i helgen.
Han trenger en topplasering eller to for å komme seg opp på en trygg plass.

Bamse

over 16 år siden

Bamse

Gutten er på topp etter 16!

Kubein

over 16 år siden

Kubein

-4 og T1!!! Fortsett slik

Yngve Johannessen

over 16 år siden

Yngve Johannessen

Artig dette her da!

Go Henrik

(sier det bare for å irritere de som irriterer seg over oss som roper ut i skogen uten å få svar)

Yngve Johannessen

over 16 år siden

Yngve Johannessen

Det ble en 67 runde, og det er jo en god start.
Fortsatt mange igjen, og noen har ikke startet engang, så vi skal jo ikke juble for høyt, men godkjent må man vel si det er uansett.....

O)

Yngve Johannessen

over 16 år siden

Yngve Johannessen

Hmmm... leder alene i klubbhuset, men det er laaaaangt igjen....

siden Koll er borte, så kan vi våge oss med et lite håp kanskje?

Adam i Paradis

over 16 år siden

Adam i Paradis

HB trenger et knallresultat for å komme inn blant de 25 på pengelista igjen.
Ser på statistikken at han bare er T35 på GiR, men putter bra. Det sier meg at han raskt ramler ned på 20-30. plass i løpet af helga, så jeg klarer ikke helt å ta av enda.

Stian

over 16 år siden

Stian

Peker på en sterk avslutning ikveld. Ser ut som han booker seg inn på en av de siste flightene imorgen(ooh, den var jeg faktisk fornøyd med!)

Cobra

over 16 år siden

Cobra

T4 og et slag opp til teten- moro!
Kom an Henrik!!!

Bobby Peru

over 16 år siden

Bobby Peru

konge.

What?

over 16 år siden

What?

Ledelse etter 7 hull på dag 3.
Måtte det bare holde inn, så er han vel bortimot klar for PGA-touren neste år.

Kubein

over 16 år siden

Kubein

-3 og T2....fortsett slik nå

Kubein

over 16 år siden

Kubein

Dessverre en liten kolaps... +1 og T9 etter 17

What?

over 16 år siden

What?

ja, men en fin birdie på siste, så da er i alle fall 3. plass innen rekkevidde i morgen.

Kubein

over 16 år siden

Kubein

Snipp snapp snute

Mitsu

over 16 år siden

Mitsu

Snipp snapp snute? Mannen har 10 hull igjen. Ikke heng med nebbet da

History

over 16 år siden

History

Repeating

Lawinth

over 16 år siden

Lawinth

Da er ferien slutt og HB har så langt hatt en dårlig dag, men han kommer tilbake.

Det er synd at jeg igjen klarer å oppfatte flere her som om de gleder seg over at det ikke går veien for HB, men da har de vel noe å fryde seg over.

Selv ønsker jeg HB tilbake på Pga touren så det er mulig å følge ham live igjen.

Kubein

over 16 år siden

Kubein

Bjørnstad har en knallbra åpning på denne turneringen også...T2 plass, -8 etter 14 på andre runden. Tørr ikke juble før siste hullet på søndag, men dette ser lovende ut. (men det gjorde det forrige fredag også...)

Lawinth

over 16 år siden

Lawinth

Dette er helt klart positivt.
HB gjør stadig gode resultater, men holder sjelden inn til topp 10.
Mener at dette har med bygging av erfaring å gjøre og at han snart leverer det mange av oss håper.

Det er bare å krysse fingre og håpe at det er denne helgen han begynner å levere alle dagene.

Hacker

over 16 år siden

Hacker

Snipp, snapp, snute my ass! Henrik er akkurat der hanskal være, spørsmålet er om nervene tar han nok en gang!
Kom igjen Henrik, du har tross alt vært nr. 2 på Europatur, beste prestasjon av en norsk golfer noensinne!!!

brucew

over 16 år siden

brucew

Nå krysses alt som krysses kan.

reisende mac

over 16 år siden

reisende mac

Ser desverre ut som historien gjentar seg.
Skulle vært morsomt å se snittscore fordelt runde 1 til 4 i turneringene.
Håper han får hjelp med psyken snart.

Kubein

over 16 år siden

Kubein

Bra turnering av Bjornstad.. T8 så langt. Synd med bogeyene i går

reisende mac

over 16 år siden

reisende mac

Ja, håper det kan booste selvtilliten til neste turnering.

Lawinth

over 16 år siden

Lawinth

Det var veldig hyggeli å se at HB sto på for oss som krysset fingrene.
Nå er jeg spent på om denne topp 10 plassering vil løfte han noen steg på pengelista.

Hækkeren

over 16 år siden

Hækkeren

T9 nå, vet ikke hvilken plassering han vil få på T25 sammenlagt, kanskje han kommer inn igjen??? som reisende mac sier; får håpe dette booster selvtilliten til neste turnering!!! Er vel 4 spillere som gnager seg innpå han nå, samt 3 som allerede er nr 15 eller bedre, så at han klatrer noen plasseringer er det liten tvil om! Vi får oppdatere i morgen å se! Sateser på en topp 10 et par ganger til, så er vel kortet for neste år i boks

Kubein

over 16 år siden

Kubein

Løftet han 3 plasser, til 27 plass. 3500 dollar unna 25 plass.
Håper dette er starten på en sterk høstsesong!!

St. Able Ford

over 16 år siden

St. Able Ford

Det holder ikke med et par top 10 til. Etterhvert vil det bli flere som får flere gode enkeltplasseringer som gjør at de farer forbi dem med mange middels plasseringer rundt 10-20.
Tror fortsatt han må ha 220-230k i boks og da må han nok ha flere topp 5 -plasseringer, ev. en seier ...!
Men alle monner drar og så lenge han beveger seg OPPOVER på lista er jo det svært positivt. Så helgas resultat var absolutt er skritt i riktig retning.

Yorkie

over 16 år siden

Yorkie

Uansett, Henrik har hatt en mye bedre sesong enn fjoråret.
2008
Startet i 22 turneringer, 2 topp 10, misset cut i 14, innspillt 110 $

2009
Så langt 17 turneringer, 3 topp 10, misset cut i 4, innspillt 111 $

Men, jeg tror nok St. Able har rett, må nok opp i 220K for sesongen, og med 11 turneringer igjen på schedulen så får vi håpe at det er mulig.

Xy

over 16 år siden

Xy

Dersom noen kan hjelpe han til å gå 4 gode runder noen helger fremover så er både topp 5 og vinnersjansene gode!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her