Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Scangolf Discutational 2009

Gunder

over 16 år siden

Gunder

Hola folket!

Da blir det Scangolf Discutational Memorial Classic 2009 på Miklagard Golf søndag den 13. september klokken 10:00.

Priser og spilleformer på turneringen kommer etterhvert.

Hvis noen har muligheter til å skaffe sponsorpremier setter selvsagt vinnerne pris på det :)

Bamse

over 16 år siden

Bamse

Du har glemt Open Masters og Championship i navnet mistah!

veggiss

over 16 år siden

veggiss

også på den drittbanen da...jeg som heller vil se på naturen når jeg spiller golf.

Tørst

over 16 år siden

Tørst

Kan vi ikke heller ha det en fredag eller lørdag så vi kan drikke oss fra sans og samling etterpå?

hackz

over 16 år siden

hackz

Godt poeng Tørst :)
Ikke spilt Mikla før, så det blir sikkert en fin opplevelse.
godt jobbat Gunder!

R8

over 16 år siden

R8

Kan jeg bli med Gunder? Eller er jeg for bra?

Yngve Johannessen

over 16 år siden

Yngve Johannessen

R8,

etter å ha hatt æren av å spille med deg, samt gå på hull 12 når du banner på hull 16, så tror jeg jeg stemmer for at du kan være med uansett om du er for god eller ikke.

:D

R8

over 16 år siden

R8

Kult.Jeg skal banne på vært hul...

Resurrected

over 16 år siden

Resurrected

Jeg foreslår at vi i år samler inn penger til Hagen, slik at han får betalt formueskatten sin.

veggiss

over 16 år siden

veggiss

haha...ja :D

Surp Omp

over 16 år siden

Surp Omp

Du er altfor generøs Resurrected.
Hva med de stakkars legene som bare tjener 7-800000?
Skal ikke de få noe?

Sort

over 16 år siden

Sort

Spiller vi fra sort tee eller?

veggiss

over 16 år siden

veggiss

kan ikke se vitsen i det

Scrambler

over 16 år siden

Scrambler

Med de snittscores som det har vært på denne turneringen de siste år blir det tullete å spille fra sort eller hvit.

Det er kun på forumet at de fleste av oss virkelig mestrer så lang bane. ;-)

Yngve Johannessen

over 16 år siden

Yngve Johannessen

*kremt*.... tror det forslaget var med et snev av ironi som kan trekkes til helgens turnering som ble spilt fra sort med 4-8 handicappere i føringen, mens International Trophy, som vel hadde et langt sterkere startfelt, spilte fra hvit tee....

Håper Mikla har lært av dette og ikke setter opp sort tee på turneringer for Amatører som ønsker seg turneringserfaring.

Ingen vits, som veggiss sier. Vi er gule spillere i snitt, men SG kan jo spilles fra valgfri forsåvidt, siden det er stableford eller slaggolf vi vil spille der alikevel.

Scrambler

over 16 år siden

Scrambler

Ja, jeg skjønte den.
Men det har vært noen her inne som yppet veldig om back-tee på tidligere baner.

Så da så. ;-)

veggiss

over 16 år siden

veggiss

det har vel vært et par stykker som har whinet om at vi må spille fra bakkant av bakerste tee hvert eneste år...selv med snitt hcp på 15 i startfeltet. synes vi har kost oss fra gult alikevel jeg, de beste har vel stort sett alltid vunnet (bortsett fra første året da).

brucew

over 16 år siden

brucew

Er det mulig å være med, selv med hcp 21?

ja

over 16 år siden

ja

selvfølgelig

kevin

over 16 år siden

kevin

Ja,klart du kan være med:)

Yngve Johannessen

over 16 år siden

Yngve Johannessen

Eneste kravet som stilles er at du er kranglete nok :D

rivalo

over 16 år siden

rivalo

Jeg er med.

Gunder

over 16 år siden

Gunder

Påmelding og informasjon kommer senere. Må bare avklare detaljer rundt spilleform og pris.

Supersky

over 16 år siden

Supersky

Jeg er med.. Også min sønn som har spilte mye på Utour.. Husker ikke nicket... Larsy96 eller noe. Håper det er greit.

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Ska man virkelig spille denne turneringen på et jorde, uten trær og hindere? Blir det ikke litt lett for folket her inne.

Jeg stiller - i år som i fjor - med et dusin baller i premie. For å sikre at jeg ikke får deler av premien tibake - som i fjor (for høyeste score på enkelthull) - så vil jeg gjerne at premien går til laveste bruttoscore for spiller med over 9 i hcp (dvs. beste høyhandicapper).... Juryen står fritt til å ekskludere sandbaggere fra konkurransen etter eget skjønn

Yorkie

over 16 år siden

Yorkie

Detta kan bli stygt, påmeldt og skal spille slagkonkurranse... Trur jeg skal ha med meg godt med baller, mener å huske at det var litt vann her og der. Regner med at jeg tar en Cabrera;)

Meld dere på, detta kan dere bare ikke gå glipp av!

Takk til Gunder-gutten for arransjering og sånt!

veggiss

over 16 år siden

veggiss

påmelding er åpnet i golfbox folkens...meld dere på!!!

Gentlemen Only

over 16 år siden

Gentlemen Only

Ladies Forbidden = GOLF

Kun for herrer?
Begge klasser er for Herrer iht infoen

Ted

over 16 år siden

Ted

Meldt meg på,, oughfa meg.. :)

nn

over 16 år siden

nn

Inkluderer påmeldingsavgiften på NOK 500 greenfee også?

Buck Cherry

over 16 år siden

Buck Cherry

Påmeldt.
Vannet er til ender det Yorkie, og ikke til baller.
Selv har jeg donert flere baller til andefamilien på hull 16, men da er det jo snakk om donasjon og ikke shank såklart . . . ye right - not.

Der medbringes ett dusin golfballer til premiebordet, og slenger meg på takkelista for arrangering.

PS Gunder: i Golfbox, huk av for synlig påmeldte (ligger under livescoring).

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Godt å se at det egentlige NM er på gang. Et startfelt fullt av spillere som slår syyyykt langt med smidde små jern.... eg gler meg uansett om jeg stiller som spiller eller som caddy.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her