Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Lag NM på NGF sidene

705

over 16 år siden

705

Ja da er alle lag NM over men ikke et ord på NGF sidene. Det ligger en artikkel om LAG NM for junior som har vært spilt men altså ikke et ord om resten.
Vi har jo blitt vant til dette, men ihvertfall NM øvelsene bør jo ihvertfall stå der i en liten notis. I terminlisten kan man jo gå inn på de enkelte klubbene, men likevel savner jeg bare en liten artikkel som sier at det faktisk har vært arrangert noe. Såpass mener jeg at vi må kunne forlange. Men desverre overrasker dette meg ikke noe som helst.

Pepper

over 16 år siden

Pepper

Jeg er 100% enig med deg. Det er rimelig skandaløst at NGF, som ansvarlig organisasjon for golf som idrett i Norge, ikke engang evner å omtale et Norgesmesterskap for lag på sine nettsider.
Jeg har kritisert NGF's informasjonspolitikk flere ganger, og dette føyer seg dessverre bare inn i rekken av det vi er vant til fra den kanten.

Scrambler

over 16 år siden

Scrambler

Espelid i Norsk Golf kom med kraftig kritikk av media og deres amnge på omtale av norske spillere i siste leder i bladet.
les dette: http://www.golferen.no/wip4/detail3.epl?id=433775

Alltid lettere å kritisere andre, kanskje han burde gjøre noe selv.

Gjest

over 16 år siden

Gjest

Hve er det egentlig de i golf forbundet gjør? De har ihvertfall elendige informasjon og dette til tross for at de har ne heltidsansatt på informasjonssiden. Nye koster må til - spør du meg.

snappy

over 16 år siden

snappy

Jeg ser faktisk ikke hva de gjør jeg heller.

De er alltid sure når man ringe til dem også. Noen som vet hvor mange heltids ansatte det er i forbundet.

Golfspiller

over 16 år siden

Golfspiller

Jan Espelid var på Evje under lag NM 18-19 juli, 2 divisjon, ser ikke noe på nettsiden derfra

Xy

over 16 år siden

Xy

Resultatene fant jeg godt gjemt under "Årshjulet" og "Norske mesterskap" på nettsiden til NGF.

705

over 16 år siden

705

Dette burde jo være en hovednyhet på forsiden av NGF. Men dette er tydeligvis ikke et prioritert område for NGF desverre. Men fotokonkurranse er mye viktigere. Har desverre mistet all tillit til NGF adm. for lenge siden. Hvordan skal man synligjøre det sportslige når det aldri kommer noen ting ut fra sportslig avdeling?

705

over 16 år siden

705

NGF har fått meg seg at det arrangeres NM junior nå, akkurat som når det ble arrangert NM junior lag. Men det store spørsmålet er da om de denne gangen klarer å få med seg NM på Meland på de samme sidene?? Bli ikke overrasket om det ikke skjer. Den som venter får jo se..

Pepper

over 16 år siden

Pepper

NGF klarte det! De har oppdaget at det arrangeres NM på Meland til helgen. Strålende gjort. Kanskje de senere klarer å kommentere noe også, og ikke bare legge ut en link til Melands NM-sider?

kevin

over 16 år siden

kevin

Ved å gå på www.golfforbundet.no nå får man bare opp siden til active24. Kanskje holder på med en ny(og bedre) hjemmeside

Bamse

over 16 år siden

Bamse

Deilig! Golfforbundet eksisterer ikke lenger!

(I hvert fall ikke på nett :o))

Kremt

over 16 år siden

Kremt

Sånn går det når man ikke betaler regningene sine

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her