Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kongsberg Open (Region Tour 2009)

Greg

over 16 år siden

Greg

Under informasjonen til turneringen står det ikke nevnt hvorvidt man spiller om plasser til Norges Cup/NM.
Det står heller ikke kontaktinfo til turneringsleder.

Kan noen bekrefte om man faktisk spiller om plasser til Norges cupen under Region Touren på Kongsberg?

Bamse

over 16 år siden

Bamse

Fra forbundet:

Til Turnering 8, Arendal GK, spilles det om syv (7) plasser som fordeles slik:

XX
Kongsberg GK 2 plasser, innen topp 10
X
X
X

Ivrig

over 16 år siden

Ivrig

Når jeg klikker meg inn på denne turneringen så står det kontaktinfo til turneringsleder nederst i oversikten over turneringen.

Vegard-

over 16 år siden

Vegard-

Turneringsleder informasjon har stått der hele tiden, men nå er også informasjon om kvalik til Galvin Green Tour lagt inn.

Bamse har helt rett i sin melding.

Vegard-

over 16 år siden

Vegard-

Vil bare minne om at påmeldingsfristen går ut i morgen! :)

Alise

over 16 år siden

Alise

Kem vinner???

marve

over 16 år siden

marve

Stian Lund, utifra hva jeg kan se at han går

Jan

over 16 år siden

Jan

Han spiller ikke, er i Sverige og spiller Mini-Tour.

Tja

over 16 år siden

Tja

Han står da på startlisten.

ok

over 16 år siden

ok

hvor da?

kevin

over 16 år siden

kevin

Lund er ikke på startlisten nei. Holder en knapp på Peter Johansson fra Drammen,eller Rune Kristiansen. Ellers så forventer jeg at Gunder blir topp 10 minst:) Regner med det blir en intern liten konkurranse mellom de som frekventerer forumet her,er en del av de på startlista
Og så er jeg overrasket over at bare en fra min egen hjemmeklubb stiller

Tja

over 16 år siden

Tja

Han sto der i går morges. Stian med + 1.1 er det vel ikke så mange av. Spilte kongsberg i dag og de har dresset greenene der i går. Så med et par tørre dager nå og så klippe ned litt så blir det spill på glimrende greener.

Tja

over 16 år siden

Tja

I dag.... det er vanskelig :-) i går er mer riktig...

Ivrig

over 16 år siden

Ivrig

Spilte i går. Er dresset, men bra tempo. Regner med at de som vanlig klipper og ruller greenene hver dag pga turneringen slik at det kommer til å bli raske, jevne og bra greener å spille på.

Lokal patriot

over 16 år siden

Lokal patriot

Jeg holder en knapp på PG Kristoffersen eller Håkon Ystenæs! :)

Gunder

over 16 år siden

Gunder

Kevin: takk for tilliten ;) Jeg holder en knapp på meg selv selvsagt. Det burde være mulig å slå disse + handicapperne! De slår jo bare tre mil lenger, men med mine utpsykingstaktikker i sving burde dette bli en lek.

Alltid morro å spille oppe på Kongsberg. Får se om det er like gøy etter rundene :)

PG

over 16 år siden

PG

Med et spill i år som er like varierende som berg og dalbanen på Tusenfryd, vil det vel være en stor sensasjon om undertegnede kommer veldig høyt på listene. Tror nok jeg heller ville satt penga på Håkon da gitt. Mr. Olsen fra Grenland kan gjøre det bra. Han har vunnet her tidligere. Men mulig seieren i år også havner i området rundt Kløfta:-)

Stein O

over 16 år siden

Stein O

Noen som har spilt banen som kan si noe om forholdene der oppe? Regner med at den er ok nå?

!

over 16 år siden

!

rufsete greener. Håper de skal klippes før turneringen. laaanghårete fairways, men ok.

Marve

over 16 år siden

Marve

Spilte innspill ikveld. Noe rufsete fairways, men det ordner de vel med ballplassering. Gode greener:) Alt bra med unntak av hull 12;)

Akkurat

over 16 år siden

Akkurat

Rufsete fairwais..... artig

!

over 16 år siden

!

Nuvel, husk at vi bor i Norge, og dermed trengs det ikke ballplassering...

kevin

over 16 år siden

kevin

@Gunder: du var altfor beskjeden,du er jo bare 2 slag bak lederen jo:) Imponerende runde,men hva skjedde på de 3 siste,dårlig trent?;)

Sti

over 16 år siden

Sti

HEIA GUNDER!!!!!!!!!!! Håper du får samme været som her i Sverige:D

Gunder

over 16 år siden

Gunder

kevin: hehe. Feilberegna litt vind og fikk ikke chippa nærme nok :) them bogeys them bogeys. my pride and joy!!

Jens P

over 16 år siden

Jens P

Men vil ikke si at banen var rufsete hvertfall. Syns banen var meget bra og det var rettferdige og gode greener. Det er ikke der slagene forsvant:-)

kevin

over 16 år siden

kevin

Jaja,uansett en bra runde,du er fortsatt med der oppe:) Make us scangolfers proud! Lykke til i morra

BRA

over 16 år siden

BRA

Gunder!
Vet du har mer inne!
Enjoy

mikkelrev

over 16 år siden

mikkelrev

selv med en nier etter griskhet på 12 var det ikke mulig å havne bak gunder...som jeg sa til han "du spiller ikke to runder over evne" :-))

PG

over 16 år siden

PG

Moro å se at forhåndstipset gikk inn. Gratulerer til Bernt med seier igjen.

resultater

over 16 år siden

resultater

Noen som gidder å poste en link til resultatene? har ikke funnet dem...

!

over 16 år siden

!

http://www.golfbox.no/livescoring/leaderboard.asp?tour={097161B5-90EA-4B30-B67E-8D0F071B0791}&lang=1044

Per Ulv

over 16 år siden

Per Ulv

mikkelrev.
Dust, Gunder var matforgiftet og haltet seg igjennom idag!
Nå er han på legevakten.
Kinesisk indrefilét etter første runde, .......think twice :)

mikkelrev

over 16 år siden

mikkelrev

om det var slik er det ikke så lett å vite for meg, jeg snakket med han etter runden og han nevnte ingenting om dette....håper selvfølgelig ikke at den koselige nordlendingen er alvorlig syk....
per ulv...er vel ett passende navn !

Per Ulv

over 16 år siden

Per Ulv

Gunder er ikke en mann som syter og klager!
Han er nok bare matforgiftet, ille nok det...

Det lå nok og murret og ble sluppet fri etter runden.
Slike ting kan ligge og bygge seg opp noen timer.
Han fortalte han ble litt uggen midt i runden, men at han følte seg litt rar på morgenen.
Selv liggende og spy hele veien hjem fra turnering, legger han ikke skylden på det for sitt dårlige spill siste dag, for en mann :)

Ulv spiser rev :)

Marve

over 16 år siden

Marve

Gunder: Ser at du gikk i en interessant ball. Hvem i ballen var lengst fra tee?

Gunder

over 16 år siden

Gunder

Hola :) Nei jeg skylder absolutt ikke på magen for dårlig spill. Å starte på hull 1 med OB til høyre er ikke spesielt glupt. Kan selvsagt ikke si at jeg var i god form på runden siden jeg plagdes med nesten alle deler av spillet til tider. Er happy med førsterunden jeg også slår man tilbake senere en gang :) Er i alle fall min beste prestasjon i turnering så langt og gøy var det.

Marve: Joachim var en frekkas som slo jernene sine abnormt langt! Han trengte ikke driver heller og spilte bra. Men han var jævla uheldig innimellom som førte til noen kjedelige bogeys. I tillegg var han ikke heldig på greenene - så runden hans kunne kjapt vært under par. Det er jo lett å si etterpå da :) Jeg var rimelig imponert over jernspillet hans.

På hull 9 drivet jeg såvidt forbi jernet hans :)

Gunder

over 16 år siden

Gunder

Og hvis noen har sett magesekken min ved en statoilstasjon i Drammen så trenger jeg den ikke mer. Det er siste gang jeg spiser takeaway kinamat. Andre gang i år dette skjer. I går kveld var jeg klar for å bare si farvel til jorda :)

hackz

over 16 år siden

hackz

Bra utnyttelse av par.5hulla Gunder ;0)

Når og hvor er neste turnering?

Yngve Johannessen

over 16 år siden

Yngve Johannessen

Gunder,

Magesekken din ringte meg fra en telefonkiosk og var rimelig sur(ordspill).....

Håper det går bedre i dag da.... du er jo syk både foran og bak, og fra topp til tå, men regner med at det meste er kronisk...

;)

gunders magesekk

over 16 år siden

gunders magesekk

Jag var inte sur, jag var shit förbannat!

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Jeg er mest overrasket over at det er plass til en magesekk i Gunder. Ville være mer naturlig å kalle det en magepose.

At reven skryter av at han slo en syk Gunder er morsomt, han fikk jo selv bank av en tidligere ballettdanser ser jeg :-)

Omtenksomme Sam

over 16 år siden

Omtenksomme Sam

Hva med å slutte å kødde med at Gunder er tynn, Sam? Har det falt deg inn at det faktisk ikke er i nærheten av å være morsomt?
mobber du feite personer også?

Per Ulv

over 16 år siden

Per Ulv

SmilendeSam.

Noen er tykke fordi de har en meget sterk genetisk disposisjon for fedme, som f.eks. et stoffskifteproblem. Og andre igjen er meget tynne pga noe liknende! Til orientering.

Tomba

over 16 år siden

Tomba

Og noen er feite fordet de spiser for mye kebab, pølser, burgere, pizza, poteter, pasta, brød, saus, kjøttkaker, potetgull, godteri++++
Som jeg gjør.
Kombiner det med og mene at en golfrunde er en god treningsøkt, noe jeg har gjort i flere år, er det ikke noe problem og runde 150 kg... Løsning? Spis mindre, tren mer - det hjelper!

Bølla

over 16 år siden

Bølla

Noen er tykke fordi de har en sterk tendens til å spise mer mat enn kroppen forbrenner.

Jeg skjønner ikke denne "Gunder er så tynn"-greia som alle kjører hele tida, og jeg skjønner at han blir lei det. Finn på noe annet, det er tross alt så mange andre ting ved Gunder å ta tak i at det ikke burde være noe problem.

Noen burde ta insjinativ til å finne et nytt tema...

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Fønni :-)

Forslag til nytt tema: Jeg spilte ræva på Regionstour, av flere grunner. Men en årsak var så enkel at jeg glemte å TRO på meg selv.

I "Bøllas" ånd foreslår jeg derfor å endre navnet til Religionstour, hvor temaet er: Jo mer du tror, desto bedre går det.

Tro flytter sjelden fjell, men kan definitivt endre en puttestroke.

Tror jeg...

jaja

over 16 år siden

jaja

Du spilte da ikke dårlig? Synes det var akkurat som vanlig jeg. ;) Drivene var lengre enn vanlig, nesten framme ved hybriden min jo! Ellers var det vel dårlig putting ja.

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Oj. Hvis Gunder er sinna på meg for den fleipen så er jeg sikker på at han sier fra. Her eller direkte. Når det er sagt - så tåler jeg langt verre fleip med mot min kropp og mine golfferdigheter så kjør på....

Men; hvis Gunder ble trist - så har han herved min uforbeholdne unnskyldning. Det var ikke meningen å såre og jeg er lei meg hvis det var effekten.

Gunder

over 16 år siden

Gunder

Lol :) nei jeger seffern ikke sinna. Morsomt at noen forumdebattanter forsvarer meg uten at jeg følger helt med her. Hoho.

Det skal mer til enn som så å såre en urkul Gunder. Men jeg tipper Mr Bull ble såret av at hybridene til flightvennen hans gikk lenger enn drivene hans. Jeg vet jo hvor langt de hybridene til mannen går, og hvis Gunnar ikke klarer å drive forbi de ... Glad er vi uansett i wannabe laglederen vår :)

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

wannabe....NÅ ble jeg såra og sur nå.... ingen vil vel gjete dere frivillig og uten lønn fra sosialkontoret :-)

Aasmund - jeg synes du slår langt jeg..... hybridmæling er uansett for pyser som ikke kan slå en kontrollert og velsoignert driver

Gunder

over 16 år siden

Gunder

Gunnar er jo wannabe lagleder. Ikke du. Du er jo den Originale!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her