Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tiger ti slag etter, ville klart cutten.

snappy

over 16 år siden

snappy

Haugsrud sier at Tiger hadde klart cutten i master.

Det mener jeg at han ikke hadde klart.

Tiger var 10 slag bak lederen Tom Watson. I Masters må man være innenfor ti slag fra lederen.

Irriterer meg at han sitter på TV å lyver folk rett opp i ansiktet. Bare fjas...

snappy

over 16 år siden

snappy

Stemmer visst... Står feil within 10 strokes i cut reglene, men ser at cutten i år på masters ble gjort 10 slag bak.

Merkelige greier.

Apropos

over 16 år siden

Apropos

Men du ble sikkert ennå mer irritert når du fant det ut?

Alter Ego

over 16 år siden

Alter Ego

Det som irriterer meg er at de gjøkene alltid skal sitte og snakke om Tiger, at hvisomatte dersomatte tiger hadde gjort sånn og sånn så kunne han kanskje klart cutten, og da kunne han ha vunnet siden alle har gjort seg bort på slutten osv.

At han kanskje hadde fortsatt drittspillet og dumpa ytterligere ti slag nedover lista er selvsagt helt utenkelig.

Joffern

over 16 år siden

Joffern

Helt enig, er så drittlei Haugruds forelskelse i Tiger. Er bedre å høre på nrk, selv om nibbans svensk-norsk er litt slitsom. Hold deg til ett språk Paul, svensk er ikke så ille faktisk.
Hadde også på engelske, men disse var vel tørrvittige, liker amerikanske best.

snappy

over 16 år siden

snappy

Er enig... Det blir for mye prat om samme tingene. Føler de prater om det samme time inn og time ut.

Jeg har altibox (kabel-greier)... Noen som vet om man kan endre kommentatorene der, har gjort det på parabol, men ikke på kabel?

Ellers:

Veldig synd Westwood tre puttet siste. Hadde vært bedre om Westwood hadde tatt denne seieren.

Westwood eller Watson hadde jeg likt.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her