Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Velkommen etter!

ScanDigger

over 16 år siden

ScanDigger

Vil først og fremst ønske meg selv velkommen etter, som bruker av dette forumet. Jeg ble Bosman debattant for noen innlegg siden, så jeg kommer vederlagsfritt. Drar forøvrig kjensel på flere gamle mot- og medspillere allerede :-)

Leker med tanken på å gå til innkjøp av en ny driver.
None som har spilt en runde med Ping Rapture v2?

crunchyfrog

over 16 år siden

crunchyfrog

Nei, men jeg har brukt den første Ping Rapture (10,5 grader med Aldila VS Proto reg) i snart 2 år og er strålende fornøyd med den. Forsøkte en V2 på simulatorrunde på Myrens tidligere i år, og merket ingen nevneverdig forskjell.

ScanDigger

over 16 år siden

ScanDigger

Aha- jeg trodde Raptureserien var ny. Har nemlig prøvd G10 og syntes den var god. Nå hadde jeg håpet at den skulle bli billigere siden den ikke lenger er "siste skrik".

Furu

over 16 år siden

Furu

Har lest på golfwrx at Ping G15 ikke er langt unna. Da vil kanskje G10 falle litt i pris, men Ping ser ut til å ligge generelt høyt også på eldre modeller. Sikkert fordi de rett og slett er veldig gode køller.

TaylorMade R9 460 er forøvrig en driver du kan få til en grei pris nå. Går for ca.$215 + frakt på ebay.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her