Medlem
Nå har Asbjørn Ramnefjell jaggu slettet en hel debatt igjen, som han selv startet! Denne gangen slang han dritt om og til både anonyme og navngitte personer samt Scangolf, og andre medier som f. eks VG, og beskyldte dem for å være useriøse!
Han slettet dette etter en god del sterke reaksjoner fra mange, selvfølgelig. Jeg var vel den, eller en av de siste som skrev der, da lurte jeg bare på hvorfor han hadde slettet mine innlegg tidligere, dette fikk jeg aldri noe svar på.
Dette er årsaken til at Asbjørn Ramnefjell slettet den forrige debatten:
Jeg spurte Asbjørn Ramnefjell om hvordan han kunne være så sikker på at golfdilla og Lars Hjort ikke var samme person selv om de har samme IP adresse, og hvordan han kunne være så sikker på at Bernt Sterlander benyttet seg av flere navn.
Jeg spurte om han bare hadde valgt å stole på LH og valgte å ikke stole på BS? Hvis ikke, hvordan i all verden han kunne være så sikker i sin sak?
Da det ikke kom noen svar fra AR skrev jeg at jeg gjorde en subjektiv gjetning at han ikke kunne være 100 % sikker, og at han bare hadde fulgt magefølelsen og valgt å stole på LH og ikke stole på BS. Og jeg skrev videre at dersom jeg tar feil beklager jeg dette.
Dette tolererte han ikke og slette alt jeg hadde skrevet, deretter skrev jeg dette innlegget:
”HEI! Hvorfor ar alt det jeg har skrevet settet! Ble sannheten for sterk for deg AR? Klarte du ikke å svare for deg? Så du valgte den lettvinte metoden som jeg har lest at du pleier å benytte, bare slette det du ikke liker selv. Syntes du er utrolig feig som ikke tør å svare på dette. Men det er som "hobygolfer" skriver, det er for sent, du er brakt i vanry. Jeg var en ganske aktiv debattant her for noen år siden, men sluttet å både skrive å lese her fordi det var for mye tull. Dette er med på å bekrefte den avgjørelsen jeg tok den gangen. Denne siden er bare helt dø, og jeg kan ikke tenke meg at det er noen som gidder å debattere under slike forhold. Nå må du virkeig våkne opp AR, du var en mann jeg hadde stor respekt for på alle mulige måter, men nå er du bare helt patetisk med din oppførsel, og hvordan du styrer denne siden. Ditt problem er at du rir for mange hester, du er en aktiv debattant, samtidig som du både er moderator for debattsiden, og redaktør som har et forhold til en rekke golfklubber og personer innen golfen. Dette gjør deg innhabil på mange måter og jeg kan forstå dine problemer som du kommer opp i. Men dette er bare helt latterlig.”
”Du har forresten deg selv å takke med dette forferdelige spetakkelet. Det er du som synliggjør IP adressen til all debattantene slik at det skaper fundament for spekulasjoner, ikke for sikkerhet og anonymitet som hensikten var.”
Etter dette slettet han hele debatten som han selv hadde startet.
Hva syntes dere om en slik oppførsel av en redaktør?