Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Direkte flaut!

Olaf E. Roalkvam

over 21 år siden

Olaf E. Roalkvam

De norske golfsidene som burde være nasjonale i sin dekning fra NM, gjør den kardinalfeil å kjøre fram spillerne fra Østlandsregionen. Den suverene lederen Eirik Tage Johansen blir nærmest omtalt med "fotnoter" i Golf.no, Golfsiden, Golferen og Forbundets nettsted(som øyensynlig henter sitt stoff fra Aftenposten's Golf.no) Det er direkte flaut!!
mvh
OER

Nei

over 21 år siden

Nei

det er ikke flaut! Å bare kunne spise graut, det er flaut!!

Hejdaniel

over 21 år siden

Hejdaniel

Jo det er flaut, helt enig med Olaf. Hvorfor denne ikke-fokusering på Tage? Han er jo stjernen...

Runar Nyrud

over 21 år siden

Runar Nyrud

Si meg en liten ting: Har www.golf.no noensinne hatt en bedre dekning av NM enn nå ? Jeg kan ikke huske at de har det. Eller er det at www.golf.no har valgt å ha bilde av June på førstesiden og ikke som "gnager" deg Olaf ?? ;-)

Eirik Bjørlo

over 21 år siden

Eirik Bjørlo

Synes uansett hvordan vinklingen på stoffet at NM burde vært nevnt i andre medier enn golf.no, aftenposten og TV2 Extra. VG, Dagbladet, Nettavisen og ikke minst NRK burde viet NM et par sekunder til NM. TV2 Extra fokuserte helt riktig på norges eneste lovende golfspiller. Er enig at golf.no og aftenposten kunne fokusert litt mer på det eneste som egentlig var intressant, Tage Johansen..

KK

over 21 år siden

KK

Heldigvis har www.golfporten.no den beste deknigen av turneringer.

Hahahahahahahahahahahahahaha

Olaf E. Roalkvam

over 21 år siden

Olaf E. Roalkvam

Til KK
Golfporten driver med resultatservice, og ikke redaksjonell dekning av enkeltturneringer. Det er en viss forskjell på dette.
mvh
OER

Bonde

over 21 år siden

Bonde

Kvar kan eg få resultat frå NM i mjølkespann-kasting. Det er då mykej meir interessant

Olaf E. Roalkvam

over 21 år siden

Olaf E. Roalkvam

Til Bonde:
Er det NM i mjølkespann-kasting med eller utan mjølk du siktar til?
mvh
OER

John

over 21 år siden

John

Eirik Bjørlo savner pressedekning. Da er spørsmålet:
Var det sendt ut pressemelding om NM ?
Var pressen invitert til møte hvor de ble orientert om spillet, favoritter og andre ting av interesse ? Var det lagt til rette for journalister for å jobbe med PC og sende bilder (presserom) ?
Jeg bare spør, for dette har jeg litt erfaring med....
De ferreste sportsjournalister vet nok om golf til å lage en god reportasje. Her har vi en stor informativ utfordring.

Facit

over 21 år siden

Facit

Her er link til hva som er skrevet i nettavisene:
http://ngf.golf.no/tools/wip/view.pm?conf=ngf&tpl=newsfeed

Ikke verst...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her