Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Oppbretta krage

Arvid

over 16 år siden

Arvid

Dette med oppbretta krage som står rett opp i lufta skjønner jeg bare ikke. Kan ikke alle de som gjør dette snart forstå at man ikke ser bredskuldra ut, at man ikke ser ut som man er i samme århundre som oss andre, at det ikke er tøft, at det ikke er pent, at de ikke ser kule ut ++

Hvorfor gjør noen dette? Gjør dere det? I så fall, hvorfor? :)

Jeg forventer meg dype svar her.

Bruker oppbretta krage

over 16 år siden

Bruker oppbretta krage

Fordi

!

over 16 år siden

!

Jeg gjør det, innimellom, fordi det beskytter nakken litt mot sola.
Dypt nok? ;)

Alter Ego

over 16 år siden

Alter Ego

Jeg gjør det for å hedre mitt største idol gjennom alle tider, Kong Eric Cantona av Manchester.

veggiss

over 16 år siden

veggiss

gjør det vanligvis ikke, men skulle jeg gjøre det er det av samme grunn som ! nevner, det beskytter nakken mot sola.

snappy

over 16 år siden

snappy

Jeg gjør det helt klart for å beskytte nakken mot sterk sol. Er ikke mange dagene i året, så det skal ikke by på store problemer for noen.

Men jeg synest ikke det ser så veldig teit ut. Blir liksom på samme måte som å ha buksa nede på rumpa eller cap'en bak frem. Synest det er helt i orden at folk bruker klær på en annen måte en alle andre, forandring fryder.

Det passer ikke meg å gå slik, men andre må få lov mener jeg da.

veggiss

over 16 år siden

veggiss

det er jo ikke til å komme unna at det ser corny ut, og den gjengse sølvmanke med genser knytt over skuldrene, nypolert porsche og splitter nye tittyblades gjør dette kun pga sosselooken...noe som gir oppbrettet krage et wannabe-stempel.

snappy

over 16 år siden

snappy

Er enig i det. Men det er litt kult også... 100% sosser er faktisk ganske kult. Litt kvalmt er det, men jeg må si Petter fra paradise hotel har gitt et bedre inntrykk av Blærums sossen.

Men jeg kommer fra Vestlandet, og der er det ikke så mange av de gutta at det faktisk går inn på meg, eller at det plager meg.

jonag

over 16 år siden

jonag

Melissa Reid gjør det så da er det vel greit ?

http://sports.popcrunch.com/the-50-hottest-female-golfers-of-all-time-melissa-reid/

spike

over 16 år siden

spike

Jeg gjør det kun når jeg skal gå 36hull og det er sterk sol, eller når jeg er sol brent..

Arvid

over 16 år siden

Arvid

Det var altså en praktisk årsak her :) Man lærer noe nytt hver dag. Men jeg tviler sterkt på at alle tøffingene man ser gjennom året bare gjør det for å beskytte nakken. Gøy er i alle fall fenomenet.

Må si meg hardt uenig med snappy i at sosselook er kult da :p

Fredrik

over 16 år siden

Fredrik

Jeg må innrømme at jeg gjør dette titt og ofte. Hovedårsaken til dette er vel at jeg ønsker å være mest mulig anonym på banen og gjemme unna hodet mitt (jeg har et relativt lite hode) for omverden. Dette i seg selv har mye med redsel og nervøsitet å gjøre. Jeg har snakket med noen leger, som har fortalt meg at det er fler enn meg som har det på denne måten - så dette tror jeg faktisk er årsaken til at mange gjør det, selv om de ofte ikke vil innrømme det.

???

over 16 år siden

???

Hva er problemet?
Spiller ingen rolle om du har rund, trekantet, rett opp, rett fram eller rett ned. Bruk det som er behagelig for deg.
Jeg har denne uka brukt tt vått handkle rundt halsen og i nakken. Det ble en positiv opplevelse.

God sommer.

Tourturisten

over 16 år siden

Tourturisten

Det lærte du på Mikla under Mid- Am vel *hehe*

=

over 16 år siden

=

Fordi jeg ser bredskuldra ut, det er tøft, det er pent og fordi det ser kult ut!

ScanDigger

over 16 år siden

ScanDigger

Det må jo være en grunn til at kravene er oppbrettbare :-)
Synes forresten det er synd at Parnevik ikke lenger spiller med bremmen oppe.

Synes forøvrig at strandhatten til Johan Edfors er mer tvilsom, men blir vel vant med den etter hvert også

???

over 16 år siden

???

Aldri spilt, tenkt å spille eller sett mid. am.
PS. Kun spilt i 10-15 år oglltid brukt vått håndkle når sola steiker...........
De ble ny pers og frnøyd med det

ikkeimponert

over 16 år siden

ikkeimponert

tenk at den ørna det linkes til over er på noen som helst topp 50 liste.
Dusinvare, ja faktisk litt småstygg..

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her