Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

International Trophy (Galvin Green kval)

snappy

over 16 år siden

snappy

Maks antall deltakere er 54, hvorav minimum 18 spillere skal være fra Oslo GK. Ved flere enn 18 påmeldte fra OGK økes deltakerantallet med inntil 9 spillere. Dersom der er færre enn 18 fra OGK fylles startfeltet opp med spillere fra andre klubber, inntil 54 spillere.

Er ikke dette veldig mye deltakere fra Oslo GK. Merkelig. Kan jo bli vanskelig å komme med på denne. Noen som har erfaring på hvor HCP cut bruker å gå.

det er feil

over 16 år siden

det er feil

det skal være 72 og ikke 54.....

!

over 16 år siden

!

Ny bane, gode forhold, kvalikk-plasser til Nm og Galvin Green, sentralt.
Joda, kan nok bli supervanskelig for oss med hcp over 4.0 i det hele tatt å komme på reservelista.
Grensen har så vidt jeg husker ligget på ca 4 tidligere år, og det blir nok tøffere i år.

snappy

over 16 år siden

snappy

Om det er rett det som "det er feil" skriver så er det gode muligheter for meg å komme med. Blander han/hun med antall hull her?.

Håper han har rett i alle fall..

Jeg har skrevet med en del opp det siste året. Så det kan bli skummelt om grensen beveger seg et stykke under 3. Hmmmm, og jeg som har ordnet hotell og alt ting.

snappy

over 16 år siden

snappy

Se der ja... Nå er det endret fra 54 til 72 deltakere i golfbox.

Nice :-)

Turneringsleder

over 16 år siden

Turneringsleder

Ser at det er et alternativ denne helgen også. Slagturnering for inntil 54 spillere der førsterunden går på Miklagard og andre runden på Tyrifjord. Et alternativ for de som ikke kommer med på Trophy??
Bra at det kommer flere slike turneringer.

Gunder

over 16 år siden

Gunder

Turneringen på Miklagard og Tyrifjorden er en herlig tiltak! All ære til Derek Crawford :) Jeg stiller selvsagt på denne hvis jeg ikke får spille på Trophyen på Bogstad - noe jeg mistenker blir vanskelig for meg.

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Artig samarbeid mellom to klubber. Håper det blir flere, da jeg er på ferie de dagene.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her