Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Billig greenfee i juli?

Økonomen

over 16 år siden

Økonomen

Tidligere år er det mange klubber som har kjørt billigere greenfee i juli. Er det noen som har oversikt over dette for i år?
Ser at du kan spille Østmarka for kr. 275,- inkl lunsj, Kjekstad kan du spille for kr. 250,-. Det er sikkert mange flere. Dette er en fin og billig måte å få prøvd andre baner enn de du vanligvis spiller på.

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Fine tilbud gjennom Aftenpostens a-kort.

Tyrihans

over 16 år siden

Tyrihans

På Tyrifjord kan man spille så mye man vil i en uke for 900,-

http://www.tyrifjord-golfklubb.no/bane.asp?avd=3&page=publish&pt=page&pid=1992

Putta

over 16 år siden

Putta

Miklagard kan du spille for 450, eller 350 som gjest av medlem

Putta

over 16 år siden

Putta

Skjeberg: greenfee 200 (eller 250 inkl lunsj)

Leirduehøne

over 16 år siden

Leirduehøne

Noen som vet om Hauger, Oslo eller Haga har noe tilbud-fant ikke noe info på hjemmesidene deres?!? Tror Ski Gk pleier å ha rimeligere greenfee i juli.

Pølse med brød

over 16 år siden

Pølse med brød

Kjøp en andel for kr 0,- i en av flere klubber der slike tilbud nå foreligger, årsavgift betalt, så melder du deg ut innen 31.12.

Gratis golf resten av året.....

barcentrale

over 16 år siden

barcentrale

Oslo Gk har ingen tidsbegrensninger eller særlig krav til hcp i juli for green-fee spillere. Prisene er dog ikke endret.

Kjakan

over 16 år siden

Kjakan

Hauger tar 325 i juli.

Fornøyd

over 16 år siden

Fornøyd

Spilte Kongsberg i dag. Ingen spesiell julipris, men 300,- var "billig" med de flotte forholdene det var der.

Yngve Johannessen

over 16 år siden

Yngve Johannessen

Pølsesnylteren har fortsatt ikke skjønt det.
De fleste klubber har innmeldingsavgift, så gratis golf finnes ikke.

Tyrifjord har både klippekort og redusert greenfee.

sjekk www.tyrifjord-golfklubb.no

!

over 16 år siden

!

Mikla 450,- i juli.

F-Speed

over 16 år siden

F-Speed

Haga 500 i Juli.

pilla

over 16 år siden

pilla

Spilte Kongsberg i går. Betalte 150,- greenfee. Følgte med en kupong i Norsk golf. Siste utgaven. Fine forhold

Ted

over 16 år siden

Ted

Fine forhold fordi du kun betalte 150 i gf pilla ??.....
Jeg refererer til ditt dustete innlegg ang hakadal.

Pølse med brød

over 16 år siden

Pølse med brød

Jeg mener min konklusjon var riktig generelt.

jeg ser at Tyrifjorden har en særregel om 5000 i innmedling for nye medlemmer i tillegg til andelsprisen, i tillegg til årsavgiften. Dette er jo det samme som å redusere verdien på medlemmets andel fra 5000 til 0, men det har vel medlemmene akseptert utrolig nok.

Mitt eksempel er da ikke gyldig for Tyrifjord, men for flere andre baner der andeler beviselig blir gitt bort og det klubben ikke tar seg dobbelt og trippelt betalt for samme produktet.

Grunnen til at dette går er sef. at andeler og aksjer kun har en misjon ved etabering av banen, etter dette tilfører ikke en høyere eller lavere andel eller aksjepris driften en eneste krone. Det er likegyldig for klubben om aksjen går opp eller ned. Klubber kommer defor med utrolig tiltak som rabbaterte aksjer, innmeldingsavgift for nye osv...alt reduserer aksje verdien.

Dilter

over 16 år siden

Dilter

Spilte Haga på tirsdag. Greenene er fine, men fairwayene er (meget) dårlige. "Selv" til 500 kroner tror jeg man får mer for pengene andre steder, selv om det praktiseres ballplassering.

Billig i Hakadal

over 16 år siden

Billig i Hakadal

300 i hele juli i Hakadal. og det er bra når det er så gode forhold.
250 hvis du kommer deg ut av senga før kl 13.

netpete

over 16 år siden

netpete

02.07.2009 kom følgende info på hjemmesiden til Losby GK:
Spill Losby i juli for kr.400,-

Spilte den i dag, og den er verdt kr 400,- nå, og bedre kommer den til å bli etter regnet i neste uke.

crunchyfrog

over 16 år siden

crunchyfrog

Holtsmark har spill 2, betal for 1 (for ikke-medlemmer). Kjekstad tar 250. Samme pris for begge baner, og Kjekstad er nok det beste tilbudet foreløpig...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her