Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Vits fra TV

Koll

over 16 år siden

Koll

Forelden dag dumpet jeg innom en reprise på en episode av "Dharma og Greg" (ganske morsom serie forresten). Her var det en "golfvits":

Greg kommer opprømt hjem fra en gofrunde, og skryter til Dharma at han har gått sitt livs runde. Enda mer "opprømt" sier han: "Har du noensinne elsket med en mann som nettopp har gått 3 under par?" Dharma svarer: "Har jeg ikke sagt deg før at du må slutte med å stille sånne spørsmål. Du blir bare sint når jeg svarer".

Hei

over 16 år siden

Hei

Hyggelig at du kan vise en annen og lun side av deg selv, gjør gjerne det på Golfsiden også!

Koll

over 16 år siden

Koll

Jeg har mange sider. Men hva har Golfsiden med dette å gjøre?

Scrambler

over 16 år siden

Scrambler

Bra vits Koll.

Det går vel an å la være å si noe negativt til Koll når han kommer med en vits, eller?

Mathias

over 16 år siden

Mathias

http://www.youtube.com/watch?v=Lp6f4sskCC0&feature=related

Skämt om Phil Mickelsens fru på Family guy. Det va otroligt kult ända tills hon fick bröstcancer. Numera är det riktigt ordentligt opassande.

Hei

over 16 år siden

Hei

Det er ikke negativt, hvorfor det? Er det forventningen om at det skal sies noe negativt som gjør at det tolkes slik?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her