Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Sola eller Solastranden?

TAH

over 16 år siden

TAH

Skal til stavanger neste uke og rekker en runde på Sola eller Solastranden før avreise tilbake til Oslo.

Jeg har spilt Sola før og liker den, men lurer på å prøve Solastranden denne gang.

Kan noen som har spilt begge komme med sine anbefalinger til hvilken bane vi bør velge?

På forhånd takk!

Amici Sumus

over 16 år siden

Amici Sumus

Hei!

Kommerakkurat hjem fra en runde på Sola ...
Det er ingen tvil om hvilken bane du må velge ... Sola er banen.
Det er stor kvalitets forskjell på disse to baner.

Jeg spilte Stavanger på tirsdag ... Jeg ranker Sola og Stavanger som like gode, men det er litt mer "golf" på Stavanger.

Bærheim er også en mulighet, men jeg kan ikke noe for det, men jeg har ikke sansen for banen.

God Tur!
Ray

Stavangeren

over 16 år siden

Stavangeren

Hvis du har spilt Sola før vil jeg anbefale deg å prøve Bærheim fremfor Solastranden. Bærheim er en krevende bane med mange spennende hull. Endel hull ligger litt tett.

Bærheim ligger lokalisert mellom Sola og Solastranden.

Greenene der er i veldig god stand.

S

Golfer

over 16 år siden

Golfer

Sola er den beste banen i distriktet, så d så

Hiks

over 16 år siden

Hiks

Må faktisk anbefale stavanger nå etter ombygningen. har ikke vært noe fan av denne banen tidligere, men denne har blitt svært bra nå:)

Slappy

over 16 år siden

Slappy

Mange muligheter for besøkende, men Sola og Stavanger står nå frem som glitrende alternativer. Forholdene på Sola er optimale, mens Stavanger har løftet banen til nye, ukjente høyder. To fairways holder enda stengt en liten stund, men allerede er banen helt i superklasse.

Kommer direkte fra Sola nå, og det er som sagt knall forhold. Fairwayene roper på ballen og sier spill på meg. Greenene det samme.

TAH

over 16 år siden

TAH

Sola skulle ha bedriftsturnering med shotgun så da prøver vi Bærheim. Alltid moro å prøve nye baner :)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her