Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Forhold på Losby?

Rojal

over 16 år siden

Rojal

Noen som vet hvordan forholdene på Losby er for tiden?

Bedre start enn 08

over 16 år siden

Bedre start enn 08

Men det trengs fortsatt noen uker før det blir bra. FW er utrolig dårlige enda, da fokuset har vært på å få greenene i stand. .

på den grønne green...

over 16 år siden

på den grønne green...

Som er trege, eller raske... Det finner du ut av :)

Sir Bubba

over 16 år siden

Sir Bubba

Losby er i begredelig dårlig stand.

Bogeybjarne

over 16 år siden

Bogeybjarne

I 2006, 2007 og 2008 leide jeg spilerett på Losby, men i år har jeg meldt meg inn på Nes. Spilte en runde på Losby i forrige uke, og må si jeg på ingen måte angrer på det valget. På Nes er det veldig bra forhold, mens på Losby er det veldig stusselig. Fikk rett og slett følelsen av at jeg ikke spilte golf på en ordentlig bane. Når Losby er i ordentlig stand er det en veldig fin bane, men den er desverre i god stand bare på slutten av sesongen.

Men i År

over 16 år siden

Men i År

Er den nok bra i slutten av juni. Synd at NES er en bane man fort blir lei. Forholdene tidig på sesongen er jo altid bra.

Gunder

over 16 år siden

Gunder

Spilte Losby i dag og jeg trodde den skulle være i dårligere stand enn jeg fikk inntrykk av i denne tråden. Fairwayene var jo ganske så fuzzy, og greenene ekstremt treige og langhåra. Men gi banen ettpar uker til og jeg tror veldig mye har skjedd. Det virker som det vokser bra jevnt over og med litt mer varme nå blir det nok bra der borte.

knut

over 16 år siden

knut

Støtter Gunder. Spilte der i går, og banen er i langt bedre stand enn denne tråden tilsier. Dessverre må jeg si at Losby er i langt bedre stand enn min hjemmebane...

OC

over 16 år siden

OC

Jeg spilte banen på torsdag i forrige uke. Greenene var de dårligste jeg har spilt på i år. Fryktelig dårlig på hull 2 med et lappeteppe av en green.

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Torsdag i forrige uke er 8 dager siden, og det har skjedd ganske mye på denne tiden...

Greit at ballen fortsatt stoppet på det nylagte gresset, men om en ukes tid tipper jeg greenene er fine på Losby.

Har nå

over 16 år siden

Har nå

vært medlem på Losby i 10 år, og denne sesongen ser det faktisk ikke så verst ut. Såklart er fairwayene for dårlig endel steder, men av de tre årene du har vært medlem bogeybjarne, pluss dette, ser dette året best ut syns jeg. Å si at banen er begredelig blir for meg feil. Har spilt Byneset nylig og der var greener dårlig og det var 4 vintergreener. Knut sa at TYGK var dårlig, og flere andre baner i osloområdet sliter også. Nes er alltid bra men den er jo ikke akkurat artig når du har spilt den 5-6 ggr heller...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her