Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hva skjer med golfsiden.piiiip

Kim Il Sung

over 16 år siden

Kim Il Sung

De siste dagene har bloggeieren gått helt bananas innen sin tolkning av useriøse innlegg og nå i kveld har siden vært nede.
Hva skjer?
Kanskje like greit å flytte over til ScanGolf.piiiip

007

over 16 år siden

007

Jeg skrev 2 meget positive innlegg, ca. 4 timer siden.

Rett etter gikk siden i status: "Service Unavailable".

!?

over 16 år siden

!?

la oss håpe den er angrepet av VIRUS! og dermed er borte fra jordens overflate, så kan en annen, NORMAL person, starte en ny blogg?!?

Apropos

over 16 år siden

Apropos

Er dette et slags mesterskap i barnslighet? To gode kandidater i tilfelle..

Furu

over 16 år siden

Furu

Mulig at han har tatt ned siden for å få litt pusterom. Jeg er ingen stor tilhenger av siden men håper virkelig at den består. Det har vært litt berettiget kritikk i det siste men også (i mine øyne selvsagt) mye uberettiget. Om det faktisk er tilfelle at han har tatt ned siden så kan det diskuteres om det er rett vei å gå.

Dersom det viser seg at sidens forum ikke er mulig å holde orden på så kan og bør han fortsette med nyheter, artikler og annen info.

007

over 16 år siden

007

Alle må ha forum, kan ikke velge bort det!

Furu

over 16 år siden

Furu

Ok 007. Mener bare at han ikke bør ofre hele siden dersom forumet er problemet.

kevin

over 16 år siden

kevin

sikkert en naturlig forklaring. Mulig han gjør litt service,men siden er nede fortsatt

barcentrale

over 16 år siden

barcentrale

Golfsiden is back...

Yngve Johannessen

over 16 år siden

Yngve Johannessen

hahaha.... en kveld med tekniske problemer så konkluderes det med at golfsiden er lagt ned....

morsomt....

Stian

over 16 år siden

Stian

10 år med golfsiden og den tekniske driften er fortsatt så laber, det er imponerende.Tar all den påståtte økningen med en stor dose salt og sjekker heller litt mer riktige tall på alexa.com, som forøvrig sier det motsatte

Alexis

over 16 år siden

Alexis

Stian: Alexa stemmer veldig dårlig på de sitene jeg har sjekket.

Siteman

over 16 år siden

Siteman

Jeg sjekket for morro skyld vårt eget nettsted. På Alexa står det at vi har sunket med en god del prosenter, men Google sier det motsatte. Det viktigste for oss er at trafikken øker og det gjør den uansett hva Alexa sier.

Moderator

over 16 år siden

Moderator

Et innlegg er fjernet ettersom personen er uønsket på Scangolf.

FriDropp og duffshank: Beklager at deres to innlegg ikke gir mye mening nå.

duffshank

over 16 år siden

duffshank

Moderator: Det er enkel hersketeknikk og ufint å prøve lure dine lesere med å påstå at det skrives innlegg fra den meget sympatiske norske oppfinneren som respekterer andres ønsker til det fulle og holder seg unna der han ikke er ønsket :P

Pepper

over 16 år siden

Pepper

Plutselig fikk denne tråden et helt annet tema.

Jeg har tidligere på golfsiden.no oppfordret både Bernt og AR til å roe seg og oppføre seg som voksne folk. Det hjalp tilsynelatende en periode, men ikke lenge. Begge to er etter min mening like umodne i dette spillet.

Når Bernt poster et innlegg her som i utgangspunktet virker nokså harmløst, selv om jeg ikke likte tonen noe særlig, synes jeg det er drøyt å stenge han ute her og slette innlegget hans. Det tyder på et avtalt spill mellom AR og moderator her, og det liker jeg svært dårlig.

Jeg håper moderator har en god forklarling.

Moderator

over 16 år siden

Moderator

Pepper: Jeg viser til det forrige innlegg av Moderator 19:37. Personen er utestengt fra Scangolf etter utallige advarsler.

FriDropp

over 16 år siden

FriDropp

Moderator. Jeg synes det var veldig greit at du fjernet mitt innlegg i og med at du fjernet innlegget jeg kommenterte. Forbilledlig moderering.
(Da jeg har fulgt lite med på Scangolf tidligere har jeg ingen formening om "utestengelsen" av BS, men ut i fra hvordan han har raljert på golfsiden så er det ingen sensasjon at han blir strøket her også)

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Man kan trygt si at Golfsiden har økt sensur-frekvensen. Begrunnelsen er markedsføring og at det ikke er golfdebatt å diskutere sensur/sensur-frekvensen.... Selv prøver jeg nå ut Golfsnakk.... saklig og vakkert forum. Som Scangolf i sine beste stunder.

Pepper

over 16 år siden

Pepper

Moderator, ok, jeg ser den.

HenrikFan

over 16 år siden

HenrikFan

Har du lagt inn årene på Golfsiden, Sam?
En stille og rolig og helt udramatisk avskjed?

Det står i så fall respekt av det, men synd er det.

Det er jo litt mer underholdende med avskjeder ala Færevåg, Bobby, etc. Kommer ikke på alle i farten...

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Jeg har vel heller gjort en slags delvis exit. Jeg la inn - ikke en exit melding - men en forklaring på hvorfor jeg ville fokusere mer på andre forum, men den ble slettet fordi den omtalte sensurpolicy. AR blir ikke helt kvitt meg, men det er faktisk ganske behagelig med et så saklig forum som golfsnakk. Færevåg, Bobby/Koll/Leif kan ha sine melodramaer i fred - jeg vet at jeg uansett ikke klarer å holde meg helt unna :-) så da blir det bare dumt å dukke opp under et nytt nick (når jeg har hatt samme nick i årevis)

007

over 16 år siden

007

Selv sensurering kan skape vittige øyeblikk.
Tenker:"Detta blir sensurert" og vips så er det borte ...:)

Tanken på å få en advarsel driver meg litt ... her og der ...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her