Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

booking på Miklagard,Losby og Hauger

Ted

over 16 år siden

Ted

Skall kjøpe Golfaksje i en av disse klubbene.
Spørsmålet mitt er om det er noen her som kan fortelle hvor stort trykk det er på banene, dvs, er man nøtt at booke flere dager i forkant, eller holder det med dagen før.
Man kan ju sjekke golfboks for at se pågangen, men ønsker at få høre av dem som har erfarenhet fra 2008.

Takk for hjelpen :)

R8

over 16 år siden

R8

Hei Ted. Alltid lett å få spille tid på Miklagard.Holder med å booke dagen før:)

veggiss

over 16 år siden

veggiss

styr unna losby hvertfall, glemmer du å booke på mandag kan du nesten bare glemme å spille i helgen.

Hacker

over 16 år siden

Hacker

På Hauger er det ofte vanskelig med mindre du er medlem av senior-eller damegruppa.

Ted

over 16 år siden

Ted

Takk for tiden deres..
Blir nok Miklagard da :) .

Tad

over 16 år siden

Tad

Ted: det var en grundig markedsundersøkelse må jeg si, lykke til med valg av bane :-o

Ted

over 16 år siden

Ted

Haha :) Point taken ;)

Kjakan

over 16 år siden

Kjakan

Hauger er slett ikke ille, og det er mye avmeldinger i siste liten, så man kommer alltid ut.

Jeg tipper alle banene sliter med det etter at det ble booking på nettet, folk melder seg på tidlig sånn bare for sikkerhets skyld og melder seg ikke av før i siste liten. Det er lite kontroll på akkurat det, så i helgene ser det ut som om det er helt fullbooket både lørdag og søndag, mens det viser seg etterpå at det ble masse ledig.

Gulber

over 16 år siden

Gulber

Bli på den banen du er i dag, vi liker deg.........

Hauger

over 16 år siden

Hauger

Jeg kan ikke svare for de andre banene, men Hauger er bussy i prime-time. Dersom man ikke har planlagt og booket golf flere dager i forveien er det vrient å komme ut, med mindre man spiller alene. Da er det som regel bare å hive seg med en treer flight. Dessuten er det lagt opp til mye turneringer og bedriftsgolf på Hauger, så de legger også beslag på god spilletid...

Ted

over 16 år siden

Ted

Gulber ;) liker dere og !!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her