Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Vestfold er skammelig dårlig dessverre

Hoggvar

over 16 år siden

Hoggvar

Spilte der i dag å ble skikkelig skuffet. Første runde noensinne på Vestfold ble en stor skuffelse. Hvordan kan det rettferdiggjøres at man har en knalldrive midt i fairway også må man slå ifra gress som er høyere enn i ruffen?? Er jo så mye hull at klipperen umulig kan komme ned å få klippet ned i hullene?? Håpløst... 475,- er jo en skam å måtte betale for en bane i en slik tilstand...

Telemarking

over 16 år siden

Telemarking

Reis til Kragerø da! Ifølge Ramnefjell er det helt nydelig der.

http://www.golfsiden.com/banebesoket290509kragero.html

hut

over 16 år siden

hut

så ille er det ikke!!! spilte søndag, bra forhold!

HCPmann

over 16 år siden

HCPmann

Vestfold må tydeligvis ha blitt ekstremt mye dårligere siden jeg spilte der for noen dager siden, merkelig......

Har spilt banen under bedre forhold, men syns kvaliteten var godkjent.
Greenene var itt dårligere enn det jeg var vant til fra den kanten, likevel rettferdige og spillbare.

Hoggvar: Hvor pleier du å spille....den/de banen(e) må jeg spille, gleder meg allerede da det må bli en fantastisk opplevelse :-)

Hoggvar

over 16 år siden

Hoggvar

Gikk en tur på Larvik i går... Fairwayene der er jo helt sykt bra i forhold!!! i forhold til alt egentlig...og i tillegg er det billigere å spille der!! Greenene var stedvis angrepet av sopp, men de var fortsatt bedre å putte på enn på Vestfold det sier vel sitt... Vestfold kommer jeg aldri tilbake til... var jo ingen klart definert semirøff... alt ble bare tjukt, seigt grass 10 cm utenfor fairway og noen ganger i fairway også...

Monty

over 16 år siden

Monty

Hoggvar..
Jeg skjønner ikke hva du prater om. Spilte Vestfold idag og banen var veldig bra stand, hvis man tenker på alle problemer alle har hatt på greenene i år. Greenene var meget bra. Jevne og med bra speed.
Ballen gikk akkurat ditt du slo den.

Enten så er du bare en utsendt spiller fra en naboklubb i nærheten, som skal slenge dritt om vestfold. Eller så spilte du så sykt dårlig, og vil skylde på banen for å ha en unnskyldning. Trur vel det siste er det riktige.

Spilte selv Larvik i pinsen, og greenene på vgk var bedre. Jevnere med bedre speed. Fairwayene på Larvik er jo vannvittig bra, men å si at de er dårlige på vgk er meg helt ufattelig.

Hoggvar

over 16 år siden

Hoggvar

For å si det mildt så mener jeg det er en skam å kalle fairwayen på Vestfold fairway. De eneste bra hull med fin fairway var de nye som lå ut mot veien. Ellers så var det masse løvetann, kløver og høyt grass midt i fairway... Klagen går ikke mest på greenene for jeg forstår at de umulig kan være 100% så tidlig i sesongen og de må holdes oppe med så flott pinsevær... Det er mest fairwayene jeg er skuffet over...

Å nei jeg er ikke noen utsendt spiller ifra en naboklubb. Da ville jeg heller skrytt av VGK for å få folk vekk ifra min bane!! Jeg spilte heller ikke dårlig da jeg var meget fornøyd med mine 84 slag og 33 poeng under så ræva forhold ;)

Vestfold GK - Medlem

over 16 år siden

Vestfold GK - Medlem

Som medlem spiller jeg selvsagt mye på VGK selv, men må dessverre si meg heftig enig fordi det virker som om de klepper grasset sjeldnere en jeg gjør hjemme enkelte ganger.. Sliter til tider med og finne ballen selvom den ligger ute på fairway, og jeg bør vell ikke en gang nevne semi rough og det som verre er... Og så har vi alle hull og kulere og annen amatørt ujevnt. Og jeg bare sier det ikke prøv ni huls banen hvis du ikke liker en golf bane hvor man bare har kasta på litt jord og strød grass frø samma faen og ujevnt det er...!!

Men så klart så er det en ganske fin bane tross det rævva vedlikeholdet.

Dilter

over 16 år siden

Dilter

Spilte Vestfold for første gang i går og det var et meget hyggelig bekjentskap. Flott voksen bane i et skjønt landskap.

Skjønner ikke kritikken ovenfor.

R8

over 16 år siden

R8

Tråden ble startet for 13 dg siden. Har sikkert skjedd en del på disse dagene !!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her