Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nye Nes.

Stimpy

over 16 år siden

Stimpy

Var på Nes forleden, og der kommer dem stadig med nye overraskelser. Jeg blei ihvertfall litt overraska når dem ville ha "bare" 200 kr i greenfee. Grunnen var at dem har innført skumringsgreenfee. Spill så langt du rekker etter kl 18:00 for kr. 200,-.
Veldig bra tiltak for oss som bor litt unna banen, og synes det er langt å kjøre for å spille bare 9 hull. Tidligere i år har dem snudd litt rundt på hulla, utvidet startintervallene, og banen blei med det mye artigere og raskere å spille. Bra det er noen som ennå greier å tenke nytt.

Zuzz

over 16 år siden

Zuzz

For Nes var det vel fornyelse eller død.

Gunder

over 16 år siden

Gunder

Det eneste som er irriterende nå er at de alltid spør "Skal du ha handicaptellende runde?" :) Spesielt for oss under 4.5 som ikke kan ha det.

Apropos

over 16 år siden

Apropos

Det hørtes fryktelig irriterende ut....

Bra Nes!

Errevs

over 16 år siden

Errevs

Liker meg godt på Nes selv om banen kanskje ikke er den aller mest spennende.

A1

over 16 år siden

A1

Ser at det skrives mye om denne banen, men hvor ligger den i forhold til Oslo?

!

over 16 år siden

!

Sving av ved kløfta, så er det 15 minutter innover på den nye motorveien til Vormsund.
Helt ok bane faktisk, og om 20 år er den en klassiker, med trær og lange hull.

Kubein

over 16 år siden

Kubein

Veldig gode forhold på Nes.. Absolutt verdt er besøk... Tar akkurat 30 min med bil fra Oslo

Zuzz

over 16 år siden

Zuzz

Disse svenskene i greenfeedisken virker generelt nokså forvirret og rare ut.

enig

over 16 år siden

enig

har spilt mye på Nes og var gått lei banen , men det hjalp veldig med omrokkering på hullene. Bra Forhold i år også. positivt overrasket selv om banen er litt kjedelig.
Bryner meg til daglig på Oppegård, som i år igjen har vært hedlig med vinteren, og/eller har en veldig dyktig greenkeeper.

spike

over 16 år siden

spike

Til enig: takk greenkeeperne, siden det er ski løype med kunstsnø på flere av hullene ( fairwayene) langt lengre enn andre steder.

Skumring ?

over 16 år siden

Skumring ?

Bra tiltak. Vi startet litt etter kl 18, og spillte bak en turnering.
Vi kom likevel helt rundt banen før skumring. (for bare 200 kr)
Greenene var nydresset, men banen var likevel i meget bra stand.
De har nok bra greenkeeper der også.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her