Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Marianne Skarpnord

Hurra

over 16 år siden

Hurra

Moss & Rygge - spilleren til topps i Deutsche Bank Ladies Swiss Open. 17. mai 2009.
Gratulerer!

Hacker

over 16 år siden

Hacker

Gretulerer!

@lle Fugler

over 16 år siden

@lle Fugler

Gratulerer det var flott!!!

Stian

over 16 år siden

Stian

Gratulerer så mye !

LET highlights på Viasat Golf snart, får få med meg det.

Stian

over 16 år siden

Stian

2 hull igjen av _sammendraget_ til viasat golf, så klarer de å avslutte nattens sendinger?!?

Xy

over 16 år siden

Xy

Gratulasjoner til Marianne og Tutta!
Synd at norske media omtrent ikke nevner topp golf prestasjoner! Eller har de ikke medarbeidere som forstår hvor stort dette er?

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Supert av jentene!
Alle de store norske aviser jeg har dratt innom har artikler om seieren, samt om Tutta sin andreplass, synes ikke det er så galt jeg.

HenrikFan

over 16 år siden

HenrikFan

Kjempegode jenter!
Jeg har også lest omprestasjonene i de nettavisene jeg pleier å lese,
VG, Dagbladet, Nettavisen.
Aftenposten(Golf.no) har tydeligvis 17 mai feiring ennå.

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Utrolig moro.

Aftenposten hadde en mininotis i et hjørne og valgte å bruke golfspaltene på Frode Scheies planer istedet. Planene var spennende nok; men det er ikke veldig ambisiøst med 8 spillere på hovedtourene i 2012 når man har 4-5 i dag. Uansett positivt at han fikk spalteplass på det!!

HenrikFan

over 16 år siden

HenrikFan

Nå er mininotisen blitt hovedoppslag....

kevin

over 16 år siden

kevin

For de som ikke har fått sett noe av sisterunden hennes,så går den på viasat golf nå...utrolig bra prestasjon å vinne denne turneringa

Hurra

over 16 år siden

Hurra

Marianne fulgte opp forrige ukes seier med en flott 6. plass i dag. 3 slag etter vinneren. GRATULERER!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her