Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

status på nøtterøy

nicky

over 16 år siden

nicky

Noen som har spilt nøtterøy???

Ja

over 16 år siden

Ja

Der er det svært gode forhold. Grønt og tett gress på fairway og fine teesteder. Raske og jevne greener med unntak av enkelte skader fra snøbrøyting der man har touchet greenen (lokal regel gir fridropp).

Kan anbefales - god tur!

1putt

over 16 år siden

1putt

Spilte en runde på 39 poeng i går, deilig å spille uten røff.
Banen er veldig tør og hard men det gir raske og jevne greener.
Tror noen burde ønske seg regn hvis det vanningsanlegget ikke snart går for full maskin.

Oslo

over 16 år siden

Oslo

Noen som spilte turneringen der i helga som kan si litt om banen?

tja

over 16 år siden

tja

ikke så vedig bra.. er jo gøy uten gress i røffen, men fairways og greener er ikke til å skryte av akkurat. vil anbefalle å dra et annet sted!

Skrens Petrus

over 16 år siden

Skrens Petrus

Hæ?? Spilte du i det hele tatt? Greenene var meget bra. Noe av de bedre jeg har spilt på i år. Raske, jevne og fine. Fairwayene var litt våte pga en del nedbør, men absolutt ikke noe å klage over. Jeg reiser gjerne tilbake. Tror ikke det er så mange baner på østlandet med bedre forhold!

vesss

over 16 år siden

vesss

..og hvordan er vestfold? bedre enn nøtterøy?

Skrens Petrus

over 16 år siden

Skrens Petrus

Nope. Kommer seg for hver dag men er ikke i nærheten med greenene enda.

vesss

over 16 år siden

vesss

vil anbefale nøtt foran vest med andre ord?!

!

over 16 år siden

!

Enig med Skrens(tror jeg spilte med deg på søndag?). Banen litt våt her og der, men greener var bra, samme med fairway.

mmm

over 16 år siden

mmm

Dra heller til Borre golfbane!

Oslo

over 16 år siden

Oslo

mmm: kan du begrunne hvorfor?

Jeg var selv på Nøtterøy i helga og tviler sterkt på at noen annen bane på østlandet har bedre forhold. Eneste negative er at puttinggreenen ved rangen er dårlig.

hut

over 16 år siden

hut

helt enig med oslo, kjempebra forhold på nøtterøy!!! andre plass etter kragerø

1putt

over 16 år siden

1putt

Nøtterøy var veldig bra i pinsen men i dag har de hullpipeluftet green så vent til neste uke.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her