Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Pro / Proshop

brucew

over 16 år siden

brucew

Vurderer ny driver og rescue/hybrid.

Hvilken bane/proshop på østlandet bør man henvende seg til når det gjelder kjøp av køller. Tenker på utvalg og kompetanse i shop, samt mulighet for testing av det gode utvalget?
Og eventuelt tilpassing av køller. (herunder også de jeg ikke skal bytte ut)

Hvilken bane/proshop på østlandet bør man henvende seg til når det gjelder protimer? Her kommer selvfølgelig proens kompetanse inn i bildet, samt mulighet for videoanalysering av min ustabile sving.

På forhånd takk.

Flyer

over 16 år siden

Flyer

Prøv Myrens på Sandaker.
Book time til kølletesting på simulator.
da får du mye feedback og informasjon som hjelper deg å velge.

Pølse med brød

over 16 år siden

Pølse med brød

Dere må ikke finne på å køpe driver eller spoon uten å ha testet disse under spill på banenmot deres eget utstyr også.

Lett å gå i baret eller ikke få det optimale. Simulator og launch monitor først, så banetest. Her kommer jo preferanser inn også, er det enkelt slag med syk lengde sopm gjelder eller stabile fairwaytreff? du kan skjelden få begge deler.

jonag

over 16 år siden

jonag

ENIG !

brucew

over 16 år siden

brucew

Og hvor skal jeg da henvende meg?

SPINKEL

over 16 år siden

SPINKEL

På bærum har de en hyggelig kar i proshopen som hjelper deg.

Draw

over 16 år siden

Draw

På Losby har de launch monitor og custom fitting vogner fra Callaway, Taylor Made, Ping og Nike. Proene er også svært flinke!!

Tiger Wedges

over 16 år siden

Tiger Wedges

For å slippe å kjøre helt inn til Oslogryta kan du jo stikke innom Bjaavann Golfklubb i Kristiansand. De er satt opp med egen køllemaker.

brucew

over 16 år siden

brucew

Jo Takk Tiger,

brucew

over 16 år siden

brucew

Nå har det seg slik at jeg bor i den gryta.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her