Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golftralle

Ted

over 16 år siden

Ted

P.g.a Rygg problemer så må jeg kjøpe meg en tralle, nå lurer jeg på hvad jeg skall kjøpe, her har jeg ikke peiling.
Er Clickgear noe som dere rekomenderer eller er Sun Mountain kansje bedre ?

Hvis dere har mulighet og tid at gi meg noen forslag blir jeg glad :).

Mvh

Ted

Maverick

over 16 år siden

Maverick

Har hatt Izzo, Sun Mountain og Clickgear. Izzo var enkel og tok lite plass da hjulene kunne tas av. Litt tile stabil. SM trillet lett, men bremsen var for dårlig (2007-mod) og tok for mye plass i bagasjen. Clickgear, som jeg har nå, er den mest stabile av de tre (bred hjulgang) og tar liten plass sammenslått. Har bra bremse. Alt i alt er jeg mest fornøyd med Clickgear.

Pepper

over 16 år siden

Pepper

Izzo har jeg parkert, den er for ustabil og det er langt til fotbremsen. Nå har jeg Max (?) og den er ok. Mer stabil enn Izzo, grei i bagasjerommet på bilen, men noen i familien synes Izzoen ruller bedre. Clickgear tar minst plass i bagasjerommet. Sun Mountain er dyr og gir inntrykk av kvalitet, men jeg har ikke prøvd den. Kjedelig hvis den har bremseproblemer. Tipper jeg ville gått for Clickgear hvis jeg skulle kjøpt nå.

Nickster

over 16 år siden

Nickster

Den Nye Max trallen IQ er helt rå. Den er mindre en Clickgear trallen, lettere å åpne/slå sammen. Jeg er kjempefornøyd med min.

Ted

over 16 år siden

Ted

Takk for tiden som dere brukte for at hjelpe meg..

Lancaster

over 16 år siden

Lancaster

Kona har Sun Montain(2007), mens jeg nylig har kjøpt Clickgear.
Min erfaring er at bremsen fungerer bra på SM bare du strammer den innimellom (som på sykkel). Du må luft i dekken (pumpe av og til) - marginal ulempe, men ruller veldig greit. Tar større plass enn Clickgear.

Clickgear er veldig lett å åpne/slå sammen , virker solid, er lett og tar liten plass og jeg er meget godt fornøyd så langt. Mindre distribuert(?) i Norge og av en eller annen grunn dyrere enn SM her til lands. Samme pris i USA. Selv kjøpte jeg den på nettet i USA. Transportkost. spiser (mye av) fordelen, men rask levering og godt utvalg på farver.

Kjell249

over 16 år siden

Kjell249

De hadde "veldig" gode tilbud på Clickgear 2.0 på Fornebu IGC når jeg kjøpte min i vinter. Er nok mulig du enda kan få en god pris.

Maverick

over 16 år siden

Maverick

Tips: kjøp hos golfonline.co.uk. Frakt kun £20 opp til 20 kilo. Du får tralle + andre ting med på frakten. Ulempe: kan ta litt tid - 1-2 uker.

PGA

over 16 år siden

PGA

Jeg kjøpte min Clickgear på golfonline. Tok mindre enn en uke.
Forøverig KJEMPEFORNØYD med Clickgear.
Dersom de fortsatt har tilbudet på Fornebu, så blir det ikke noe billigere å kjøpe fra England

Ted

over 16 år siden

Ted

Det blev en Clickgear. Tusen takk for all hjelp og tid som dere brukte på dette..

Ted

brucew

over 16 år siden

brucew

Hvor ble kjøpet gjort, og til hvilken pris?

Ted

over 16 år siden

Ted

Fornebu, må sjekke med damen, hun som betalte den.

Flyer

over 16 år siden

Flyer

1599 for sun mountain på XXL Naf-huset.
Det er bra pris.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her