Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nøkkel funnet...

Happy

over 16 år siden

Happy

Var på rangen i dag og fant nøkkelen til svingen som jeg har lett etter i hele vinter. Stod som vanlig og trente og prøvde ut litt forskjellige ting, så plutselig, som lyn fra klar himmel kom det over meg. En liten forandring i timingen så satt slagene.

Gikk rett ut på banen og spilte 9 hull til 3 over par, noe som er langt bedre en vanlig for meg. Hadde forøvrig 8 GIR!!!

ooh

over 16 år siden

ooh

kommentaren min ble vist slettet, men det er fortsatt like uinterresant for oss andre..

Stian

over 16 år siden

Stian

Helt enig. Har det ikke sammfunnsverdi er det ingen som bryr seg Happy, og du burde holde deg for god for å skrive om noe slikt.Samfunnet er helt klart i ferd med å rakne desverre, når folk bare tror de kan ytre hva som helst..

Utover det så fant jeg en nøkkel på chippinga mi igår, og selvtilitten rundt greenområde økte betraktelig(beklager manglende samfunnsnytte i uttalelsen, men jeg tar en sjanse)

M05

over 16 år siden

M05

Til ooh,
Man skal ha respekt for andres bekreftelsesbehov...neste ganger det kanskje du som trenger litt annerkjennelse.. :-)

spiderboy

over 16 år siden

spiderboy

Herlig Happy, det er jo pga sånne dager vi spiller golf alle sammen :-)

At andre ikke klarer å la surmagetheten ligge og glede seg over små solskinnshistorier får vi heller forsøke å overse.

Steinsopp

over 16 år siden

Steinsopp

støtter spiderboy. Bra runde Happy!! Synd du bare fikk spilt 9. 8 GIR på 9 er en prestasjon! har hatt 15 på det meste jeg. Da er golf digg :)

Alter Ego

over 16 år siden

Alter Ego

Alle vet at man ikke må komme i skade for å skrive positive, velmenende innlegg på dette forumet, selv om det er aldri så stille her for tiden. Her skal det bare krangles, helst om hvilken bane som er dårligst. Har du ikke noe negativt å si, kan du holde det for deg selv!

tvalo01

over 16 år siden

tvalo01

Happy, kan du ta en kopi og sende til meg

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Strålende Happy. Keep it up.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her