Flyer
De fleste som skal gå til anskaffelse av nytt golfutstyr er nok mest opptatt av at det bidrar til å forbedre spillet på den ene eller annen måte. Dette med servicen på produktene dersom noe går galt er sekundært. Det har det vært for meg også, men etter mine erfaringer med Callaway, vil jeg tenke meg godt og grundig om før jeg kjøper mer fra den leverandøren.
I September i fjor kjøpte jeg en helt nytt sett med Callaway X-16 med stålskafter.
Jeg synes settet har fungert utmerket, og presisjonen har nok blitt noe bedre i forhold til mitt forrige sett som var med grafitt.
Men fornøyd har jeg bare vært inntil jeg på golfferie i Danmark var utsatt for at mitt 4-jern knakk nederst. Et suverent treff ballen gikk 180 - meter og hodet gikk 60-70 meter ut i til venstre ut i roughen. Hodet fikk ved nedfallet også mindre skader i hodet, så jeg regnet som en smal sak å få et nytt jern når det er under 10 mnd gammelt.
Når dette skjedde tenkte jeg at nå er jeg glad for at jeg har en ordentlig leverandør i ryggen.
Jeg gikk innom en proshop i DK, og spurte hva de kunne gjøre. De kunne egentlig ikke gjøre noe som helst. Jeg måtte vente til jeg kom til Norge, og ta kontakt med shopen der jeg hadde kjøpt det i.
Ja da var første uke uten 4-jern gått.
Dagen etter min ankomst til Norge tar jeg kontakt med Shopen hvor jeg har kjøpt det og forklarer hendelsesforløpet. De sier at de må sende det inn og følger sin prosedyre. Det betyr at de må vente på et servicenummer fra Callaway. Etter en uke ringer jeg og følger opp hvor jernet mitt er. Det viser da at Callaway ikke har sendt er servicenummer og at det av denne grunn ikke sendt til Sverige for reparasjon. Jeg ringer Callaway og klager på oppfølgningen, og får beskjed om at det nok kommer til å ta ytterligere en uke.
Dette kaller jeg ekstremt dårlig kundeservice.
For meg betyr dette 3 uker uten et 4.jern. En håpløs situasjon når man er Hauger –medlem, en bane med 3 par tre på ca 170 meter.
Tidligere var det en norsk importør på Callaway, for oss som bor i Oslo var det da veldig enkelt. Vi dro opp til importør, servicen var god, og de skiftet ut ødelagte jern dersom det ikke var selvforskyldt. Hvorfor de forringer servicen slik er for meg helt uforstående.
3 uker midt i sesongen uten 4 jern?????????????
I fjor brakk min da 2 år gamle TM R360 Ti driver. I løpet av 48 timer så hadde de reparert den - gjett om jeg velger Callaway nest gang?
I skrivende stund er jeg fremdeles uten 4-jern. Så vi får se hvordan visa ender.
I September i fjor kjøpte jeg en helt nytt sett med Callaway X-16 med stålskafter.
Jeg synes settet har fungert utmerket, og presisjonen har nok blitt noe bedre i forhold til mitt forrige sett som var med grafitt.
Men fornøyd har jeg bare vært inntil jeg på golfferie i Danmark var utsatt for at mitt 4-jern knakk nederst. Et suverent treff ballen gikk 180 - meter og hodet gikk 60-70 meter ut i til venstre ut i roughen. Hodet fikk ved nedfallet også mindre skader i hodet, så jeg regnet som en smal sak å få et nytt jern når det er under 10 mnd gammelt.
Når dette skjedde tenkte jeg at nå er jeg glad for at jeg har en ordentlig leverandør i ryggen.
Jeg gikk innom en proshop i DK, og spurte hva de kunne gjøre. De kunne egentlig ikke gjøre noe som helst. Jeg måtte vente til jeg kom til Norge, og ta kontakt med shopen der jeg hadde kjøpt det i.
Ja da var første uke uten 4-jern gått.
Dagen etter min ankomst til Norge tar jeg kontakt med Shopen hvor jeg har kjøpt det og forklarer hendelsesforløpet. De sier at de må sende det inn og følger sin prosedyre. Det betyr at de må vente på et servicenummer fra Callaway. Etter en uke ringer jeg og følger opp hvor jernet mitt er. Det viser da at Callaway ikke har sendt er servicenummer og at det av denne grunn ikke sendt til Sverige for reparasjon. Jeg ringer Callaway og klager på oppfølgningen, og får beskjed om at det nok kommer til å ta ytterligere en uke.
Dette kaller jeg ekstremt dårlig kundeservice.
For meg betyr dette 3 uker uten et 4.jern. En håpløs situasjon når man er Hauger –medlem, en bane med 3 par tre på ca 170 meter.
Tidligere var det en norsk importør på Callaway, for oss som bor i Oslo var det da veldig enkelt. Vi dro opp til importør, servicen var god, og de skiftet ut ødelagte jern dersom det ikke var selvforskyldt. Hvorfor de forringer servicen slik er for meg helt uforstående.
3 uker midt i sesongen uten 4 jern?????????????
I fjor brakk min da 2 år gamle TM R360 Ti driver. I løpet av 48 timer så hadde de reparert den - gjett om jeg velger Callaway nest gang?
I skrivende stund er jeg fremdeles uten 4-jern. Så vi får se hvordan visa ender.