Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfliga

Padre

over 16 år siden

Padre

Forsåvidt et greit tiltak, men det virker ikke som om det har slått så godt an. Påmeldingsfristen ble utsatt en uke, frem til i går. Det kan virke som det har vært få påmeldte.

Er det noen her som har meldt seg på?

Selv har jeg ikke gjort dette. Jeg fikk ikke høre om Golfliga før samme dag som forrige påmeldingsfrist. At den ble forlenget en uke, fant jeg først ut i går. :-

Hansen

over 16 år siden

Hansen

Jeg har snakket med flere i klubben min som er påmeldt. Jeg ser på golfliga.no nå at det er ca. 1000 spillere og da vil det si rundt 250 lag.

Vi ble informert fra hjemmeklubben i siste halvdel av mars, så da er det klubben din som ikke har fulgt opp.

Stian

over 16 år siden

Stian

250 lag er ikke noe å kimse av, det er rett og slett veldig bra.

Sirs Shanksalot er klare for lave shanks og powerhooking!

liga loff

over 16 år siden

liga loff

Det er vel mange baner som ikke er åpne ennå og derfor liten aktivitet i klubbene. Min klubb har vært aktive med informajson og vi er en vennegjeng med to lag påmeldt. Gleder oss stort.

herrtommy

over 16 år siden

herrtommy

Nettop!
SirS Shanksalot
Har finpusset shanken og snaphooken idag, og kan med stor sikkerhet si at det er på plass

andersmp

over 16 år siden

andersmp

TeeToFairwai-and out of bounds er klare for å shanke vekk mange baller out of bounds!

Stian

over 16 år siden

Stian

Da er Østlandet klart. Mye hverdagsgolf ser det ut til, regner med at dette kommer til å bli endel endringer innad i gruppene.

Men allerede neste mandag(18) er det kickoff på Hauger.Dette blir bra!

herrtommy

over 16 år siden

herrtommy

Sannsynligheten for å få samlet et edru lag øker til det tidobbelte iløpet av ukedagene, og mange har turer og familie i helgene, så det å sluntre unna jobb for litt golf må jo være helt perfekt :)
Men, får satse på fleksibilitet hos lagene underveis

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Sirs Shanksalot har havnet i en beinhard gruppe. Lykke til herrTommy!

Stian

over 16 år siden

Stian

Vi tar sikte på seier etter gjentagende walkovers og at de andre lagene trekker seg.Ingen skal dusje i uka før matchen og om nødvendig dra "alle barna" vitser som en last resort inntil motstanderen trekker seg.

Dette går veien!

ligagolfer

over 16 år siden

ligagolfer

Nå når sesongen går mot slutten. Hvordan er erfaringene med golfliga.
Jeg har truffet hyggelige mennesker fra andre klubber og spilt mange gøye matcher. Vil delta igjen til neste år.

kølla

over 16 år siden

kølla

Strålende tiltak, selv har vi vært en vennegjeng og har hatt fine konkurranserunder mot andre "middelaldrende" menn

meh

over 16 år siden

meh

Det har vært gøy, og gjentar gjerne neste år!
Dog kunne jeg tenkt meg litt klarer regler, eller kanskje en regelhåndbok for matchplay med 3/4 spillehandicap da det har tidvis vært usikkerhet om dette, og det er synd om en match blir vunnet/tapt på feil grunnlag...

Jeg kunne også godt tenkt meg at alle poengene hadde telt, at dersom det ble 4-2, så fikk man faktisk 2 poeng og ikke 0. Og selvsagt delte matcher gir et poeng til hver av matchene

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Jeg har også nesten bare gode erfaringer med golfliga. Passe blanding av sosialt aspekt og konkurranse.

Ikke noe særlig premier, men det er kanskje like greit. Så slipper vi forhåpentligvis de verste "profesjonelle" poengspillerne :-)

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Jeg synes opplegget har vært bra fra NGF, hyggelig med lagspill og matchplay og artig å spille mot/med nye mennesker.

Enig med GB; de verste hcp snikene ser ut til å ha holdt seg unna. Beskjedne GB glemmer å nevne at han er ubeseiret i ligasammenheng - så da får jeg markedsføre ham.... (overgangssummen blir nok på Ronaldo nivå om noen prøver seg)

Stian

over 16 år siden

Stian

Det trengtes visst noen shankere fra Losby for å sørge for at Miklagard ikke gjorde rent bord.

Vel bekomme! :)

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Hehe. Irriterer meg fortsatt den delingen, Stian :-)

Stian

over 16 år siden

Stian

Samme her, burde ha vært en soleklar seier til undertegnede! :)

Men vi får heller avgjøre saken i '10 når vi tar turen til Miklagard tenker jeg

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Da satser vi på det.

Men jeg må advare deg: Det er ytterst sjelden at noen fra Losby slår meg på hellig grunn :-)

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Selve blinde Losbyhøner kan nesten finne gullkorn på hjemmebane sier nå jeg.....

Hyggelig av Bull å gi til veldedighet den regnfulle kvelden .......

Greenkeeperen på Losby skrudde til og med på vanningsanlegget mens det regnet for å stanse fremgangen. Da skjønte Bull hvor mye Losby GK satset - og var raus med mptstanderen.Et preg av Arne Larsen Økland over den der, GB. Sterkt.

herrtommy

over 16 år siden

herrtommy

Og, undertegnede forsøte vel stikke av med ballen til GB på 17. green... Vi har noen trix opp i ermet

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Haha, den husker jeg herrtommy. Du prøvde å bytte din slitte rustgule lakeball mot min fabrikknye Titleist.

Greit at jeg ser dårlig, men ;-)

Stian

over 16 år siden

Stian

Skal starte et lite fond for å bestikke banemannskapet på Mikla neste år.Kan naturligvis ikke avsløre hva det dreier seg om, men vi er inneforstått med at det trengs kynisk juksing til, og ingen midler skal stå uprøvd.

Herrtommy : Litt mindre obvious neste gang, men dette har vi trent på nå så tror den er i boks :)

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

lol..... banemannskapet på Mikla trengs det betydelige fond for å bestikke, Stian - GB har bestukket dem med nærings og nytelsesmidler i årevis.

Jeg skjønner godt at laget trenger trix i ermet, men at herrtommy som gruser all motstand må ty til det er litt rarere....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her