Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Demodag haga

tom

over 16 år siden

tom

Det er demodag på Haga Tirsdag og Onsdag

Steinsopp

over 16 år siden

Steinsopp

Hvilke merker?

WiBo

over 16 år siden

WiBo

SMD som har Titleist, Cobra, Tour Edge og Scotty Cameron skal være der i flg deres egen Demo-kalender.

Steinsopp

over 16 år siden

Steinsopp

Kool. Vil teste litt Titleist og Cobra jeg.
Hvilke tidspunkt er det mulig å snakke med SMD-folkene?

kjell tring

over 16 år siden

kjell tring

fra 15-19 ifølge golferen.no

Det er jo katastrofe at det ikke står noe som helst informasjon på haga eller innesvingens hjemmesider om demodagen... (hvem som eier rangen og står for demodagen er for meg uvisst)

Det nytter ikke klage på at vi norske golfspillere bare handler på nett når de ikke benytter muligheten bedre til å markedsføre en slik demodag???

Tull Ing

over 16 år siden

Tull Ing

Det er jo helt hodeløst å kjøpe køller på nett, så det sier jo bare litt om dine golf ferdigheter kjell tring. Kjøpe køller uten å prøve er det dummeste noen sinne... snakk om å KASTE penger ut av vinduet, eller i peisen for å si det på en annen måte!

Glansløst!!

Tull!

Dum Ing

over 16 år siden

Dum Ing

Tull Ing
Jeg kjøpte mitt jern-sett på nett for 4 år siden. Fungerer bra.
Men du må vite hva du skal ha.

Har forøvrig fått noen rare råd om spec på køller på demodager.

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Det har stått grei info om demodagen på Haga på hjemmesida til www.acegolf.no, men det krever at "kundene" vet om denne sida. Det gjorde ikke jeg før denne uka.

Ser ellers at de har fått Kent Johansen som pro i år.

Ingen ting

over 16 år siden

Ingen ting

Teste på demodag, kjøpe på nett om lønnsomt.
Ren matematikk for forretningsmenn.
Slemminger i følge proer og golfidealister.

Det er sannheten.

Pepper

over 16 år siden

Pepper

På acegolf.no står det ingen ting utover det som står hos hagagolf.no, med andre ord fint lite.

Kjekt å vite tidspunktene, men hvilke leverandører og køllemerker som er mangelvare. Forunderlig at de skal arrangere Norges største demodag og så manger vesentlig informasjon. Amatørmessig.

Steinsopp

over 16 år siden

Steinsopp

Markedsføring er en fin bil.

Da kan man vanskelig klage over nettkjøp ja. I tillegg har jeg dårlig erfaring med hvor raskt de skaffer customfittede køller i Norge. Spesielt Taylor Made har en hårreisende logistikk og klarer bare ikke skaffe køller raskt nok.

ting tang

over 16 år siden

ting tang

Noen som var på demodagene? gikk jeg glipp av noen? Var alle de store der?

Yngve Johannessen

over 16 år siden

Yngve Johannessen

Jeg er ganske stor(les: lubben) men var ikke der.....

:D

Amatørbjarne

over 16 år siden

Amatørbjarne

Jo de fleste var det. Titleist, Cobra, Ping, Callaway, Cleveland, Nike. Men de fleste av dem vil jo ikke selge køller. Utrolig vanskelig å komme i prat med selgere som var mer opptatt av å prate med vennene sine, og spesielt hvor stive skaft de har selv.

Skryt til hyggelige Cleveland-folk!

Tore Rønning

over 16 år siden

Tore Rønning

Helt enig med Amatørbjarne. Det var kun "Cleveland" og "Wilson" som gjorde forsøk på selge/vise frem det de hadde. De andre kunne like gjerne vært hjemme.

Henke

over 16 år siden

Henke

Jeg lanserer herved Den Nye Måten å kjøpe køller:

Alt 1: Ta kontakt med meg og finn ut hva du skal kjøpe brukt.
Alt 2: Ta kontakt med Jonag og finn ut hva du skal kjøpe nytt.
Alt 3: Kjøp klubbpro'enes egne køller når de bytter.

Uansett: Drit i norske distributører, proshop'er og selgere. De kan ingenting, skjønner ingenting, men tar seg allikevel godt betalt. Jeg har gitt dem mange sjanser, og har ingen positive erfaringer å vise til.

Beklager den uprofesjonelle tonen.

Toppers

over 16 år siden

Toppers

Og kanskje man ikke skal skjære alle over en kam?
Noen har faktisk både dyktige og engasjerte shopansatte, samtidig som prisene er bra..

Amatørbjarne

over 16 år siden

Amatørbjarne

Det er helt glad veldig mange som utøver god service i shoppene rundt omkring. Det er ikke mange shopper jeg har hatt negative erfaringer.

Men på den demodagen fikk jeg sjokk over hvor lite interesserte de aller fleste var til å selge. Nå er jeg ikke direkte høflig som syter på et forum... Men. Jeg prøvde å få til en dialog med Mark i Ping. Umulig. Prøvde med Titleist. Umulig. Prøvde med Taylor Made. Arrogante. Prøvde med Callaway - hyggelig kar. Prøvde med Cleveland - veldig hyggelige fyrer. Spesielt Tom.

Hva de gjør på demodag når de ikke ønsker å selge skjønner ikke jeg. Men det ligger kanskje i at de ikke tjener så mye siden det var Haga-shoppen som solgte køllene som ble bestilt? Men uansett er det jobben som distributør å spre kunnskap om produktene de distribuerer. Mulig jeg har misforstått.

Beklager negative innlegg, men jeg ble bare så skuffet.

Amatørbjarne

over 16 år siden

Amatørbjarne

Jeg mente "Det er helt klart veldig ..."
Morsom skriveleif :)

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Tom på Cleveland er jo bare hyggelig :-)

Scrambler

over 16 år siden

Scrambler

Taylor Made var veldig imøtekommende mot meg og jeg fikk prøve flere alternativer på køllehoder og skaft. Og karen som hjalp meg var ikke ute etter å pushe det dyreste settet på meg. Absolutt bra hjelp fra dem.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her