Bernt
Moderator.
I ordelag har du brukt begrepet som "bare lager bråk" om meg, men svar på dette:
Du starter en tråd som skal diskutere sensur!
Her kommer ca. 40 deltakere inn og man får et relativt balansert inntrykk av opinionen.
At du stryker mine innlegg der er forsåvidt greit, siden det er blitt normen her, men at du stryker de 39 andre deltakeres innlegg er spesielt.
Det at du fjerner hele tråden, der den faktiske opinion, med deres samstemte kritikk mot sensuren og måten den blir utført på der borte, viser jo nettopp hvilket ærend du går i.
Det at deltakere her tar opp dette igjen og igjen, slik som denne Yngve gjorde, viser jo nettopp at dette er et interessant tema for deltakerne, og at folk flest reagerer på knebling av det frie ord og MANIPULASJON av opinionen.
MANIPULASJON ved å skrive kommentarer om enkeltes innlegg, uten at deltakerne kan lese hva som faktisk skrev, samt det du gjør nå i det siste, ved å bruke slike generelle betegnelser om meg som "lager bare bråk" og liknende, på tross av at du vet jeg er aktiv i fagspørsmål og har hatt svært mange og gode innlegg i seriøse debatter her.
SKJULE OPINIONEN ved å fjerne hele tråder der den faktisk få et ansikt.
Det er naturlig for mange og reagere og kritisere misbruk av makt i media, misbruke makt ved det skrevne ord, og kneble ytringer og personer fra å komme til ordet.
Det er simpelthen ren mobbing.
Jeg tåler slike flåsete pilskommentarer, (liker ikke og drikker ikke øl forresten), for stikker man hodet fram så får man tåle noen hugg. Det er helt greit det. Men mobbing er allikevel mobbing.
At flere med meg reagerer på sensur og MÅTEN den utføres på, er IKKE GREIT, for svært mange. Dette har vi sett i debattene, men straks jeg eller andre kritikere kommer på banen, og dere får trykket fra den andre siden, så slettes hele tråder, der opinionen viser seg.
Jeg er nok en kverulant med skarp pennespiss, og liker hete debatter, men mobbing aksepterer jeg ikke. Om enkelte mener det går ut over mitt eget varemerke, så be it. Jeg har faktisk fått mange eposter der folk skriver støtteerklæringer etter den urettferdige behandling jeg har fått der borte og her i det siste.
Så om noen få her på Scangolf og Golfsiden ikke kjøper produkter fordi jeg står med rak rygg og tar til motmæle mot mobbingen fra den andre siden, ja DA ER DET FAKTISK VIKTIGERE FOR MEG ENN PENGER!
En siste kommentar til manipulasjon og maktmisbruk:
Når det gjelder og kalle ting for løgn, uten at lesere får tilgang til balansert informasjon eller kilder, så blir dette som å rope ulv ulv.
Alle mine påstander jeg har kommet med her og på andre siden står jeg inne for og har bevis for. Hadde jeg ville kranglet, for å krangle, elelr lage rabalder, så hadde jeg fortsatt, og dermed bevist hvem som faktisk lyver, men det er ikke så viktig for meg og krenke andre eller ta rotta på noen. Det som er viktig for meg, er å ta til motmæle, og stoppe den finurlige mobbingen som drives av redaktøren på andre siden. Det er alt dette handler om. For som alle nå har skjønt, så har ikke denne redkatøren injurierende kraft, presisert fra fagorganet, så det plager meg lite. Men som nevnt, så er ikke jeg typen feiging som ikke står opp for meg selv, og andre for den saks skyld, og da må jeg ta noen smeller, men jeg aksepterer ikke misbruk av sitt media og denne ensidige og finurlige mobbingen som har gått over meget lang tid.
At det kommer kritikk for måten han driver sensur på, og kritikk av såkalte faktabasert informasjon fra lesere som sitter på annen informasjon enn det som presenteres, må da tåles når en driver debattforum på internett.
Nå lukter det ny topptur her :)