Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Utour Invitational 2009

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Invitasjons turnering for alle som har vært med på Skillground/Utour i løpet av vinteren 2008/2008

Sted: Nes Golfklubb http://www.nesgolfklubb.no/
Dato: 3 Mai 2009, 12:00 (desverre er det torney på Nes den 10nde, så 3rd er nok den beste datoen, selv med litt kort varsel)
Spilleformat: 3/4 Stableford

Pris: 475,- Inkluderer, greenfee, rangeballer, traller og middag

Premier: Heder og Ære!

Påmelding på Golfbox, innen onsdag 29 april 2009 http://www.golfonline.no/

Iflg Cmoose (som organiserer alt med Nes (tusen takk!) blir det anledning til å melde seg på med Utour nick, opplys gjerne om hvilken oppdiktet klubb man vil tilhøre, kjønn osv.

De inviterte er:

brucew
cmoose
eastside78
freddybobo
frodet
frogg
hansen
henrikfan
kingcobra
mortx32
mvalo
Olem
rivalo
Stianm
supersky
torleif
tvalo01
yorkie
zuzzebazz

Meld dere på!

cmoose

over 15 år siden

cmoose

Fristen ble alt for kort, og er utvidet til fredag kl 23:00.

Dere kan ikke melde dere på direkte i golfbox i og med at det er en invitasjonsturnering og vi bruker nick.
Regner med at det er greit for Yorkie at dere melder dere på direkte til meg på utour@nesgolfklubb.no
I påmeldingen må jeg ha: nick, fiktiv klubb, kjønn (for å få spille fra rett tee) og hcp.

Velkommen til Nes!

C.

torleif

over 15 år siden

torleif

Jeg tror cmoose mente at påmeldingsfristen var innen kl 23:00 på onsdag, og ikke innen onsdag.
Hvis vi skal spille 3/4 Stableford, må det vel opplyses eksakt hcp ?

torleif

over 15 år siden

torleif

Sorry C., men din melding var ikke der når jeg åpnet forumet.
Jeg skal ikke blande meg mere.

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

En liten presisering:

Påmelding altså innen fredag kveld, men jo før jo bedre!

Send mail til utour@nesgolfklubb.no nå!

tvalo01

over 15 år siden

tvalo01

Yorkie: Beklager å melde at heg ikke kan stille, er å spiller GuttasGolfTur 2009 i Sverige denne helgen.

Men ønsker hell og lykke til alle.

HenrikFan

over 15 år siden

HenrikFan

Er påmeldt turnering på lørdag, så får nok ikke lov å spille en på søndag også...

brucew

over 15 år siden

brucew

Jeg har fått lov

Supersky

over 15 år siden

Supersky

Golftur til Sverige i helgen. Synd... Hadde vært gøy å være med...

torleif

over 15 år siden

torleif

Jeg har også fått lov, selvom jeg skal spille turnering på lørdag....

HenrikFan

over 15 år siden

HenrikFan

sånn er det med små barn..

cmoose

over 15 år siden

cmoose

Link til turneringen. http://www.golfbox.no/livescoring/matchsetup.asp?tour={BEBFC9BD-1FEA-4DE9-8C30-F85A58D2E941}

rivalo

over 15 år siden

rivalo

Jeg er med.

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

eastside78
freddybobo
frodet
frogg
hansen
kingcobra
mortx32
Stianm
zuzzebazz

Hvor er dere?

Meld dere på! Meldt 16 grader lettskyet og fiiiin medvind på alle hullene, helt optimalt faktisk.

frodet

over 15 år siden

frodet

Jeg har et transportproblem. Hvis noen kan løse det ved f.eks. å plukke meg opp på grunerløkka så blir jeg med. Hvis ikke må jeg dessverre melde pass!

Jeg vet Frogg er og spiller Barsebäck i helgen, lucky bastard.

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Frodet, transport burde la seg løse. Kunne jo hende at Riva og Olem kunne svinge innom løkka på veien, de må jo gjennom Oslo på veien til Nes allikevel. Om ikke det skulle la seg gjøre, skal jeg alltids klare å legge ei sløyfe nedom Løkka

Stian

over 15 år siden

Stian

I am alive, bare litt idle.

Skal gi svar iløpet etter morgendagens runde på Drøbak, da får jeg sett om jeg har noe annet enn innsatsvilje å stille opp med

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Stian, innsatsvilje er nok (ihvertfall for å vinne over meg) spilte Moss på søndag og fant ut at lob-driver var tingen, har ikke skya en ball på flerfoldige år, men klarte å tygge litt på toppen av drivarn på flere hull, noen av hullene som ble spillt i motvind ble j...a lange, golf er merkelig av og til;)

brucew

over 15 år siden

brucew

frodet. Jeg bor på løkka, og skal oppover. Har plass. Du er velkommen til å sitte på.

Stian

over 15 år siden

Stian

Du lob-driver du også ?.. HIGH five!! :)

frodet

over 15 år siden

frodet

Strålende, takk for det. Hvordan får jeg tak i deg for å avtale detaljene?

brucew

over 15 år siden

brucew

Stå i Toftesgt med en rosa nellik i knappehullet, så finner jeg deg. lol, eller du kan ringe meg. 90881002

eastside78

over 15 år siden

eastside78

nå er det båtpuss for min del...

frodet

over 15 år siden

frodet

Skulle jeg miste telefonen i løpet av helgen kan du se etter en rosa nellik i krysset toftes gate/biermanns gate ;). Ellers ringer/melder jeg deg.

mortx32

over 15 år siden

mortx32

Jeg kommer!!!!!!!!

FekinCnut

over 15 år siden

FekinCnut

Jeg delte ut litt penger til noen av dere på Utour ifjor, har ikke vært med noe iår.

Er kompis med frodet og frogg...(vet ikke om det er positivt eller negativt)

Er det en åpnning for meg her, eller er dere et passende antall nå....?

FekinCnut

over 15 år siden

FekinCnut

eeeeerrr..glemte at jeg hadde en annen avtale på søndag, så glem forrige melding

god tur!

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

En ting som er glemt i invitasjonen:

Skrittesnor, dead reckoning, laser (uten slope), teodolitt, målebånd eller andre måleinnretninger som måler avstand er tillatt!

FC. Vi hadde nok finni en plass til deg:)

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Da er det like før!

Etter konsultasjon har vi innført en artig variant. Det blir anledning å velge gul eller rød på hvert hull par 4 og par 5 (med og uten power:), dog om rød velges kan det kun spilles med jern.

Vi må selvsagt ha med longest drive og closest to pin. Premiene er "bragging rights" med mindre noen skulle ha noen passende premieobjekter liggende og slenge.

Registering som vanlig i proshopen, og etterhvert som folk ankommer blir det vel en naturlig samling på rangen. Jeg bør være lett å kjenne igjen, jeg stiller med sort bukse, rød windstopper og rød titleist cap, og regner med å være på rangen ca 11.

Væremeldingen er overskyet, 14 grader og svak vind 2,5 ms/s

Vi sees!

brucew

over 15 år siden

brucew

Kan foreslå ytterligere konkurranser. Hva med "closest to the longest drive" eller rett og slett "closest to fairway"

frodet

over 15 år siden

frodet

Er spent på førstemann som sier "Ok, jeg slår ut fra rødt". Ære være!

FekinCnut

over 15 år siden

FekinCnut

Yorkie: Takk for det:o)

har trua på frodet idag, han snakket om barneskirenn når vi sa adjø i 3-tiden i natt.....

brucew

over 15 år siden

brucew

Takk for godt gjennomført arrangement i dag Cmoose og Yorkie.
Heder og ære til den som æres bør.
Gratulerer spesielt til deg Mortx32, som "vant" de rosa ballene.

Zuzzebazz

over 15 år siden

Zuzzebazz

Faen meg synd jeg ikke fikk vært med gitt! Når blir neste? :D

frodet

over 15 år siden

frodet

FC; Klokka var nok 3 ja, men det med barneskirenn var det du som mumlet om slik jeg husker det i f.m. hun dama du hadde i kikkerten.

Utourgjengen; takk for en meget fin runde i hyggelig selskap og bra gjennomført arrangement! På en bane i veldig god stand på denne tiden av året.

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Takk for en hyggelig og morsom runde, og takk til Cmoose og Torleif for organiseringen.

Vi prate litt om det over kaffen, og bør vel få til en ny runde sånn på tampen av sesongen, sånn som en oppvarming før vintersesongen (hvis Utour fortsatt eksisterer da). Utour Warm-Up 2009:)

FC, Frodet spilte kjedelig golf, fine lange rette driver, lekre jernslag og stødige gode putter, var liksom aldri noen spektakulære 90 gradere, lobdriver eller noen skikkelig døffer, kjedelig;)

Men, jeg tror neste gang at vi må finne en løsning på ball problemet, synes det var litt vel mange som prøvde å stjele mine fine Callaway baller;)

Stian

over 15 år siden

Stian

Ble litt kort varsel på meg, og det viste seg at jeg hadde planer på lørdagen som veldig fort la beslag på en oppegående søndag.

Jeg blir gjerne med ved en senere anledning.

Hva ble resultatene, og hvor mange stilte opp ?

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

http://www.golfbox.no/livescoring/finalresult.asp?tour={BEBFC9BD-1FEA-4DE9-8C30-F85A58D2E941}&grp=1

frogg

over 15 år siden

frogg

Jeg blir gjerne med neste gang men denne gangen var jeg "dessverre" i Barseback med golfgruppa på jobben og spilte fra torsdag til søndag. Ok sted det også :-) Har hviledag i dag før jeg drar til Barcelona på firedagers golftur med kona, life is tough... ;-)

frodet

over 15 år siden

frodet

Takk for det, Yorkie, og for en hyggelig runde!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her