Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Nationwide på nett i kveld?

Bernt Hulsker

over 16 år siden

Bernt Hulsker

Viser de Henrik noen plass i kveld?

tv

over 16 år siden

tv

golfchannel viser fra kl ett i natt. Men da er han vel allerede ferdig med runden. Du finner den på
http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=489e78e9b8936

Hækkeren

over 16 år siden

Hækkeren

Jeg fatter ikke hva som foregår i hodet på mr.Bjørnstad. Er veldig leit at han aldri skal ha to gode dager på rad! Hvor galt kan det gå i dag med 2 over og 15.plass så langt og 2 hull igjen å spille??? Spørs hvor lenge han holder på PGA om han i det hele tatt kommer dit! Tror ikke det er spillet han sliter med, mer psyken... Er jo typisk at han kommer seg opp og frem i runde 2 med tangering av banerekord osv, for så å forsvinne mot slutten av turneringen... Får håpe han holder seg på topp 20 i alle fall...

Ennå bedre lykke neste gang...

tak, oslo

over 16 år siden

tak, oslo

Du Hækkeren! Henrik ligger på 11 plass å pengelista for øyeblikket. Da må det jo være 50 60 mann som har forferdelig dårlig psyke.......

Se på det slik:

over 16 år siden

Se på det slik:

Henrik er Norges i særklasse beste golfspiller. Med god margin.

Men Henrik er for dårlig til å spille golf på PGA.
Det er bevist gang på gang, år etter år.

Henrik er også under middels nivå for dem som spiller fast på NW.

Hvorvidt det er psyken som er dårlig tror jeg ikke noen her skal holde seg gode nok til å kommentere. Golfspill er sammensatt av mange faktorer. Svikter en faktor går det som oftest dårlig. Hos Henrik er det ofte et eller annet som svikter så mye at han misser et slag eller to for mye hver runde. Med Henrik er det mye "nesten". Han har utrolig mange turneringer der han misser cut med ett eller to slag. Surt, men slik er det. År etter år.

Jeg synest det er interessant å lese golf-statistikk. Mens noen spillere har de samme svakhetene år etter år skifter det endel hos Henrik. En turnering er han på topp i greentreff, en annen turnering er han på topp i scrambling, andre ganger er han høyt på drivingstatistikken. Det er tydelig at han innehar alle nødvendige ferdighetene, men klarer ikke å sy dem sammen til riktig tid.

Mye tyder likevel på at Henrik er bedre i år enn tidligere. Han har fått en god start, og ligger godt til på pengelista. Unngår han formsvikten han stadig får hver sommer kan det gå mot PGA-spill etter top-25. Men jeg tør ikke tro det enda. Spillet hans er for skjørt til å stole på.

Men jeg håper.....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her