Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

FANTASY SCANGOLF - THE TOUR Championship

Lawinth

over 13 år siden

Lawinth

Da står THE TOUR Championship, årets siste Fantasyturnering for tur.
Det er rimelig tett i teten og vinneren er nok ikke gitt før siste dag, noe som jo gir en viss spenning helt inn.

Denne uke er i stor grad kun de beste med selv om noen sikkert savner en del navn på den lista.. Uansett faller avgjørelsen for beste, eller heldigste spillervelger innen utgangen av turneringen og jeg ønsker alle lykke til denne finalehelgen.

Lars

kevin

over 13 år siden

kevin

nå må du se og få endret på hcp tilhørende nicket ditt Lawinth,det er jo mye lavere. Folk kan jo faktisk tro at du har så høyt som 17,5 før de evt spiller med deg:)

Laget mitt har vært satt opp i over 1 uke allerede,satser på seier denne uka. Skal få med meg hvert slag på tv-boksen,må analysere spillerne mine nøye underveis selv om det ikke er cut.

Sendes på Viasat golf allerede fra kl.19 i kveld

Smilende Sam

over 13 år siden

Smilende Sam

Hva ? Har ikke Lawinth 17,5? :-)

kevin

over 13 år siden

kevin

ikke spesielt lave scores sålangt. Tøff bane,spesielt hull 6 har gitt mange juling. 190m langt par 3 med vann helt fra tee og fram. Tror det er 7 stk som har vært i vannet allerede.

kevin

over 13 år siden

kevin

Imponerende av Golfpunk med sine 56 poeng! Ellers er det veldig jevnt bak.

1. Golfpunk - 56
2. Team Beartown - 46
2. Tromsø Golfers - 46
2. Masif Playboys - 46
5. stigkir - 44
5. Kevins flopparooneys - 44
7. Lawinth - 42
8. Tottenham Hotspur GC - 40
9. Sandbaggers - 38
9. CMoose - 38
11.vist - 36
11.Steinbånn - 36
11.FOREplay - 36
11.Diablos - 36
15.Hemmis Team - 34
15.Sams Smiling Mooses - 34
15.Patriarkens Utvalgte - 34
18.Stians Trunkslammers - 32
19.droppen golf club - 30
19.Midters - 30
21.barcentrale - 24
22.OleM - 22
23.AirHolsen - 14
24.hackz - 12
25.Yips Duffers - 4

14 spillere med 0 poeng sålangt denne runden

Smilende Sam

over 13 år siden

Smilende Sam

Huff.....(får trøste meg med at barce er langt bak)

Lawinth

over 13 år siden

Lawinth

Skal bare legge inn de siste rundene jeg har spilt Kevin, så er jeg snart nede på 17,5.
Faktisk er jeg 1,87 høy Kevin, men det har ingen ting med mitt hcp å gjøre. Hva synes du jeg skal sette som hcp da? Yngve f.eks. vil antagelig ikke spille med meg uansett (om jeg slenger litt med leppa eller ikke):)

Tilbake til Fantasy, så var det morsomt å se at jeg fikk bedre score en alle på topp syv etter første dagen. Golfpunk stakk av med dagens beste score på 56p, 10p bedre enn nestemann.

Syntes det var spesielt morsomt å se puttinga i går. Om det hadd vært litt vind tror jeg alt hadde blåst av green. Var rimelig bra rull der ja...

kevin

over 13 år siden

kevin

kan spille med deg neste uke jeg Lawinth:) Har et gavekort å bruke opp ute på øya.

Goosen is da man! Ogilvy også. Synes det ble vanskelig å velge mellom Casey og Kuchar denne uka,men foreløpig har jeg holdt meg til Casey. Kuchar ser ut til å ha skjerpet seg i dag.

Patriarken

over 13 år siden

Patriarken

Har som vanlig gjort teite valg, men Kuchar tør jeg f... ikke røre.....

kevin

over 13 år siden

kevin

selv mistet jeg noen poeng etter at jeg gikk og la meg,Mickelson og Casey skuffet. Det er utrolig jevnt i toppen,tilogmed Lawinth har kommet seg opp:) Her og på East Lake kan alt skje

1. FOREplay - 94
2. Golfpunk - 92
2. Lawinth - 92
2. Kevins flopparooneys - 92
5. Tromsø Golfers - 90
6. Tottenham Hotspur GC - 88
6. Steinbånn - 88
8. Sams Smiling Mooses - 86
9. Patriarkens utvalgte - 84
9. Masif Playboys - 84
11.Team Beartown - 82
12.Sandbaggers - 80
12.CMoose - 80
14.vist - 78
14.Hemmis Team - 78
16.droppen golf club - 76
17.stigkir - 74
18.Midters - 68
18.barcentrale - 68
20.Stians Trunkslammers - 64
20.OleM - 64
22.Diablos - 62
23.AirHolsen - 28
24.Yips Duffers - 18
24.hackz - 18

15 spillere med 0 poeng

kevin

over 13 år siden

kevin

noen med Watney på laget? sjekk ut det scorekortet...tror han må ha fått i seg noe på hull 8,har ikke sett på makan!

Smilende Sam

over 13 år siden

Smilende Sam

Ingen Watney, men fire mann i topp 10. Tror 15 plassen er i boks.

Lawinth

over 13 år siden

Lawinth

Ligger på et hotellrom i SE og kiket inom før lyset slukkes.
Dette var ganske så ok. se på resultatet fra 2. dag.

Ser for meg et skikkelig jafs sisete dag og at jeg passerer Hemis i det han trodde han kruset inn til en grei topp plassering.

Ok, det er aldri greit å spå, men Hemmis har hatt for mye flaks densiste tiden og nå er siste btiden iferd med å ebbe ut...

He, he

Hemmi

over 13 år siden

Hemmi

Lyset gikk før du tittet innom Lawinth. Du tar meg aldri igjen:-)

Synes ikke jeg har hatt mye flaks i det siste nei, kun god innsikt har gitt meg de sårt tiltrengte poengene.
Lykke til idag du også:-)

Jeg sitter på hytta med 10cm nysnø på utsiden og kom ikke ned på golfbanen igår, der det ikke er snø, pga mye nysnø og sommerdekk:-)

God tur hjem,Lawinth

kevin

over 13 år siden

kevin

haha Hemmis! Snø på hytta,snøfritt på golfbanen. Kan du ikke gå på ski ned til golfbanen da med bagen på ryggen? ski in ski out:)

Hemmi

over 13 år siden

Hemmi

Har jeg ikke tenkt på, Kevin.
Da blir det vel mer "golf in golf out" :-)

Smilende Sam

over 13 år siden

Smilende Sam

Yiiiiiaaaah. Tre plasser opp i siste runde - og Lawinth ble passert med 1 eneste poeng.... Synd at Lawinth lot være å fortelle om dette opplegget før det hadde gått to-tre runder av sesongen - da hadde han vært roadkill på full season også. I can hardly wait for next year!!

kevin

over 13 år siden

kevin

jeg har satt en skuddpremie på Mickelson og Ogilvy for deres elendige avslutning. Det ble bare verre og verre til slutt,en liten trøst at Goosen var med og kjempet om seieren.

Hemmi

over 13 år siden

Hemmi

Grattis til Tottenham for seier i Summer Season og en enda større grattis til Steinbånn som gjorde sitt nick til skamme og vant hele sesongen:-)

Kjempeartig at du tok Lawinth på målstreken Smilende Sam og helt enig i at neste år er vi med fra start alle mann, så Lawinth slipper å få noen fordeler, selv om det ikke så ut til å hjelpe.

Benytter også anledningen til å takke både Steinbånn, Smilende Sam,Vist,Lawint,Droppen, Silverfox, Kevin og Golfpunk for flotte runder i år, og vi ville sannsynligvis ikke møttes hvis det ikke hadde vært for Lawinth sitt flotte initiativ til denne konkurransen.
Det initiativet skal du ihvertfall ha for Lawinth:-)!

Håper at vi neste sesong kan møtes til ny dyst og at flere blir med i Gamers.

Nå gleder jeg meg til resten av sesongen som går mot slutten og til Thailandsturen med innlagte golfrunder i November.

Patriarken

over 13 år siden

Patriarken

Gratulerer alle vinnere og i særdeleshet FOREplay som med en sterk siste turnering klarte å smyge seg foran meg i sammendraget! WP!

Lawinth

over 13 år siden

Lawinth

Nå er jeg skikkelig sur og irritert over den behandlingen jeg fikk de siste rundene.
Spesielt sur er jeg på SS som på en svært ufin måte lot meg avslutte sesongen på en 11. plass.

Hadde en intensjon om å skrive en fantastisk resyme for en fantastisk runde jeg hadde med noen gode "HemSSKe v"enner på miklagard for et par dager dager siden, men nå minnes jeg bare at det regnet, selv om jeg vet jeg hadde en fantastisk opplevelse :)

Nå er jeg redd for at min sære humor ikke skinte særlig godt igjennom, og skal legge meg og samle krefter til et forhåpentlig mye bedre innlegg, antagelig i morgen.

11 1 + 1 = en god andreplass


Neste år gutte, neste år! Bare vent.......

Steinbånn

over 13 år siden

Steinbånn

Takk for det, Hemmis. Det var en meget spennende avslutning, og jeg konstanterer at Adegaboys's representanter gjorde en habil innsats i Scangolf-ligaen, forsynte oss rett og slett grovt. Tapetserte pallen både i sommersesongen og sammenlagt. Det var 3 av oss som "blandet oss inn"... . Så er det bare å lade opp til ny sesong starter på nyåret.

Smilende Sam

over 13 år siden

Smilende Sam

Jeg bøyer meg i støvet for vinnerne (summer og full season) og er særdeles takknemlig ift. Lawinth & co som dro dette i gang. Har vært skikkelig moro.

Til Kevin, Hemmis og Lawinth er det bare å si takk for hyggelig selskap på Mikla forleden. En positiv side ved golfforum å få spille med nye hyggelige og mobbende mennesker ;-)

kevin

over 13 år siden

kevin

Ja,all honnør til Lawinth som har vært admin og ildsjel for dette

Slenger meg på og takker for den hyggelige golfrunden på norges beste slagmark! Meget hyggelig selskap.

Gleder meg til neste sesong

Findus

over 13 år siden

Findus

Har fulgt med og skal helt sikkert være med neste år!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her