Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Q school PGA Tour 2011

Smilende Sam

over 13 år siden

Smilende Sam

Ikke meningen å stjele Kevins jobb, men pre kvalet til PGA Touren er i gang og to nordmenn prøver seg; Morten Orveland og Knut Børsheim.

Førstnevnte begynte nok litt for magert med en + 9 runde og langt ned på listene:

http://pgatq.bluegolf.com/bluegolf/pgatq10/event/pgatq104/contest/1/leaderboard.htm

Børsheim derimot er godt med i sitt felt med -3 og delt 8 plass:

http://pgatq.bluegolf.com/bluegolf/pgatq10/event/pgatq102/contest/1/leaderboard.htm

Kanskje litt som forventet? Børsheim bør nok dominere dette feltet hvis han skal ha sjanse til å gå hele veien.

Hemmi

over 13 år siden

Hemmi

Du stjeler ikke Kevins jobb her Sam:-)
Du bare kompleterer, og det ser både han og vi andre på med positive øyne. Dessuten har han godt av litt avlastning, så bare stå på.

kevin

over 13 år siden

kevin

he he Sam,jeg har en annen jobb som er litt bedre betalt;)

Veldig bra at du tar ansvaret og deler info. Jeg rekker ikke over alt som skjer nå på høsten. Bra sagt Hemmi

Noen som vet om Orveland har spillt noen turneringer før dette kvalet? Jeg har ikke sett navnet hans noe sted,men nå har jeg ikke sjekket alle minitourer og mandagskval i år...

Bergens Stolthet

over 13 år siden

Bergens Stolthet

Knut starter med minus 3 og Orvis med pluss 9.

Go, Bøssen!!!

Pepper

over 13 år siden

Pepper

Børsheim gikk på 70 i dag, og er for øyeblikket på 8. plass. Fortsatt solid spill!

kevin

over 13 år siden

kevin

bra av Børsheim dette,ser bra ut sålangt

Smilende Sam

over 13 år siden

Smilende Sam

Jeg vil gjerne se ham helt i teten her. Modig å gå rett på USA kvalet, men da må han så langt at han får minst NWT kort......kan b li tøft.

St. Able Ford

over 13 år siden

St. Able Ford

Stabilt spill, kjekt med en eagle og åtte slag under "cutten" (de 41 beste and tied) virker jo greit. Men ... det er langt fram...
Så på!

kevin

over 13 år siden

kevin

78 slag for Orvis på 2.runden. Liten bedring fra første dag,men skal slite med å gå videre. Ligger 8 slag bak siste kval.plassen,med to runder til å spille

kevin

over 13 år siden

kevin

Glimrende 68 runde av Børsheim i dag og er T5!

kevin

over 13 år siden

kevin

-2 for Børsheim i dag og blir dårligst nr.6 og lett videre til 1.kvalsteg

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her