Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Taylor Made lanserer nye Burner 2.0

Xo

over 13 år siden

Xo

Missvisende reklame?
Taylor Made lanserer nye Burner 2.0 (Fra TM egne sider: Every new Burner 2.0 iron has been engineered to be long. The face is thinner. The toplines are progressive. The shafts are specifically designed for each head. COR and MOI ratings have been maximized. And every iron has consistent distance gaps from one to the next. We took the #1 selling iron and made them even better).
Egentlig ikke så rart de går langt, 3i = mitt 2i (Taylor made R7 TP 2007), 4i = mitt 3i osv. Det er jo ikke vanskelig å lage jern som går lengre, når man egentlig bare benytter et 5'er jern og skriver 6'er jern på det. Så hva er vitsen?

herrtommy

over 13 år siden

herrtommy

De gjør det Callaway har gjort i alle år

furu

over 13 år siden

furu

Burner 2.0 lanseringen var fullstendig katastrofe for TM. De blir latterliggjort på Golfwrx, det største og viktigste golfforumet.

Alle produsenter burde gjøre som Scratch Golf. De merker køllene med grader, ikke nummer.

Veggiss

over 13 år siden

Veggiss

ALLE produsentene gjør dette...old news

Stian

over 13 år siden

Stian

Golfwrx er ikke noe viktig golfforum for produsenter, men derimot alle de helgegolferne der ute som gjerne kjøper seg litt ekstra distanse og mer tilgivelse.

Alternativet ved å ikke produsere for alle helgegolferne er..vel, ingen vits å forklare nærmere. Så golfwrx`erne får heller le, og glemme at de ler utvikling og innovasjon de sikkert selv endag vil benytte seg av.

Katastrofe for TM, tviler sterkt på det.

Smilende Sam

over 13 år siden

Smilende Sam

Litt vanskelig å se at dette skulle være så mye verre enn at mitt nåværende 6'er jern er som et 7'er jern fra 1990. Alle kølleprodusentene lover mye. Kanskje for mye. Den som prøvespiller/tester seriøst før han kjøper får uansett de køllene som er bra for seg selv.

furu

over 13 år siden

furu

Ja Stian, Golfwrx er null og ingenting i golfverden.

Hvis du hadde klart å lese innlegget mitt med litt åpne øyne i stedet for å være innstilt på uenighet så hadde du kanskje sett at jeg sa at LANSERINGEN var katastrofe. Produktet selger i bøtter og spann, det er ikke det som er problemet.

Jeg prøver en gang til for deg - og bare deg Stian - lanseringen og kun den var katastrofalt dårlig! Visste du at de hadde nedtelling på nettsiden? Den gikk ned til null når produktet skulle lanseres. Så skjedde det ikke noe annet enn at den startet på nytt og talte ned 30 nye dager! Jeg meldte meg på for å få info om lanseringen. Mailen kom 4-5 timer etter at nyheten var ute. Den skulle komme i samme øyeblikk. Og bildene av Burner 2.0 har vært ute veldig lenge.

Det er så utrolig frustrerende å måtte forklare meg for noen som ikke gidder å ofre to sekunder på å faktisk lese det jeg skriver.

STIAN!! Lanseringen var katastrofe! Produktet kommer til å bli suksess!

Stian

over 13 år siden

Stian

Var da fælt da, jeg bare besvarer det du faktisk skriver, intet mer eller mindre.

Men nå har du oppklart hva du egentlig mente å bringe frem med tastaturet i det første forsøket, så da er alt på stell.

Vi er dermed enig!


Friends for ever!1

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her