Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bibelmøte

Kumpekjekken

over 13 år siden

Kumpekjekken

Ser på twitter at Cink skryter fælt av gårsdagens bible study. Bubba Watson og Rickie Fowler virker også fornøyde med møtet.

Har gutta egen prest med seg på touren? Er dette litt sært, eller er det jeg som er sær som synes dette er litt sært?

ScanDigger

over 13 år siden

ScanDigger

I Norge er det flaut og nesten forbudt å si at man tror på Gud. Man kan gjerne si at man tror på en eller annen høyere makt, eller at det må være noe etter døden, men for all del ikke Gud.

Vi må innse at det andre steder er annerledes. I USA er man gjerne bekjennende. Hva er galt med det? Får man indre ro av dette så er det jo helt supert!

Noen velger stillhet, noen mental trener og noen velger en prest.

Måler du verden med norske målestokker blir det mye som er sært. Det norske samfunnet, tradisjoner og verdier er uansett i fritt fall. Det skal pules på TV, bannes på barne-TV, tas unger ut av skolen dersom man er i mot det som undervises, skilsmisse er normen, klarer ikke barna sitte stille på skolen har de ADHD med en gang, Oslo er et narkorede og plata er videns kjent i hele Europa.

Takke meg til en prest i ny og ne.

Gunnar Bull

over 13 år siden

Gunnar Bull

Hehe, den fikk du klem på, ScanDigger: "Plata er videns kjent i hele Europa". Som hva da? "The plate"?

Ellers er vel ikke fremstillingen av vårt kjære fedreland så verst :-)

Lawinth

over 13 år siden

Lawinth

Inn the very little part of Norway called Oslo, there is a even smaller part called Plata.
Plata or the Plate (he he) is known for its very little and exclusive group of members, coming from all around small or bigger part of the universe.
There is probably also an earlier retired golfer inn this exclusive group.. :)

kevin

over 13 år siden

kevin

det var bibelmøte på scangolf-turneringa også,tror presten het Yngve:)

ScanDigger

over 13 år siden

ScanDigger

Sist jeg gikk forbi "the plate", gikk jeg bort til en fyr som hadde kongsbergknekk i begge beine samtidig og nærmest sto å sov. Jeg ville gi ham et tips og gikk bort å sa: "du har vekten for mye fram mot tåballene."

kingben

over 13 år siden

kingben

Hehe
Pastor Yngve!

Yngve Johannessen

over 13 år siden

Yngve Johannessen

"Da vi var på vei til plata i dag!" (sagt med klassisk prestisk rogalandsdialekt)

Smilende Sam

over 13 år siden

Smilende Sam

Pastor Yngve og korgutt Kingben som misjonærer på the plate?

("prestisk rogalandsdialekt" er et bra begrep, jeg skjønte hva Yngwie mente med en gang)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her