Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ny driver for HB

Jung

over 13 år siden

Jung

Hørte forleden dag på golfbanen fra sikker kilde at Bjørnstad har kjøpt ny driver i pausen. Han har økt loften fra 9,5 gr. til 10,5 gr. Er dette lurt, rett før høstavslutningen? Utslaget har vel vært hans sikreste slag, så hvorfor bytte driver? Bedre å gjøre noe med de andre slagene han sliter med.

Mulligatony

over 13 år siden

Mulligatony

For et intetsigende innlegg. Jeg tror nok at hvis HB liker en driver bedre enn en annen så bytter han. Er det ikke så enkelt? Betyr det at man ikke kan fikse på chippingen sin litt selv om man putter dårlig?

Tjapp

over 13 år siden

Tjapp

Tror HB slår mye wood der andre driver. Ikke alltid like lett å se dette ut fra stats eller livescoren. Kanskje han nå vil slå mer driver og ha enda kortere til flagget etter utslag?

Patriarken

over 13 år siden

Patriarken

Men når er neste turnering HB kommer med i?

lol

over 13 år siden

lol

Interessant opplysning at HB faktisk er nødt til å KJØPE ny driver....trodde gutta i TM forsynte han med det han trengte free of charge

furu

over 13 år siden

furu

@ Patriarken - Viking Classic 30 september. Da starter Fall Series, fem turneringer som avgjør skjebnen til Bjørnstad. Alt kan skje, det har vi sett tidligere år.

Hvilken driver har han? Superfast er den mest populære blant TM spillerne. Faktisk flere som bruker den enn alle R9 variantene til sammen.

Kubein

over 13 år siden

Kubein

Bjørnstad skal forresten til Norge om et par dager, skal spille i Kragerø
Håper virkelig han finner formen og avslutter med 2-3 knallplasseringer

Realisten

over 13 år siden

Realisten

Det er nok bare broren (TM Norge) som sponser han med litt køller og stæsch.
TM kaster ikke bort penger på spillere som ikke henger med på touren!

Den avtalen han evt. skulle ha med TM i Carlsbad skulle jeg likt å se.
Det lukter ikke dollars av den neidamennsan.

Tjapp

over 13 år siden

Tjapp

Realisten: Alle som spiller på touren får de køllene de trenger, de set ups de trenger, og gjennomført de testene de trenger, nesten uansett merke. De står med busser ved siden av rangen og ordner det som trengs. Det betyr ikke nødvendigvis at HB har noen ren cashavtale med dem. Det vet jeg ikke. Mange av dem har avtaler som kun gir bonus ved gode resultater. Har ingen aning om hva HB har. Så vidt jeg vet har han vel fortsatt Adidas/Taylormadeavtale.

furu

over 13 år siden

furu

Nå har vel HB nok penger til å kjøpe en driver når han har lyst.

Loff

over 13 år siden

Loff

Henrik Bjornstad signerte cash avtale med TM/Adidas i 2009!

cash is king

over 13 år siden

cash is king

ikke mye cash om en misser cut og dumper ut av touren som et takras, igjen....

Det koster å delta på pga tour, til de som tror det regner penger på gutten med hammeren.


Det regnskapet der ser ikke særlig lyst ut for 2010.

til realisten

over 13 år siden

til realisten

for en dust du er som snakker om ting du ikke kan! Selvfølgelig har han avtale med taylormade i usa, og ja...han får godt betalt for det.
Alle på de store tourene får penger for å spille med utstyr. Taylormade betaler også spillere for å bare bruke Woodene dems. Nisser!

og da tar du ikke hardt i:-)

over 13 år siden

og da tar du ikke hardt i:-)

dårlig dag?

Realisten

over 13 år siden

Realisten

Avtalen med småspillere som HB gir kun peng om man klarer cut, topp 10 etc. altså en bonusavtale.

Med HBs resultater denne sesongen og om man regner de kostnadene han har hatt med reiser opphold etc. så tenker jeg han hadde tjent like godt som snekker i 2010.

furu

over 13 år siden

furu

Tror nok Realisten er nærmest sannheten her. Kan ikke se for meg at HB får godt betalt fra TM. Hvis man ser turneringer fra Nationwide og PGA Tour så er det enormt mange spillere i TMs "stall". HB er sikkert langt nede på listen og de kan umulig betale mye penger til alle sammen.


Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her