Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

   Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Morsom bloggins

hackz

over 13 år siden

hackz

Likte den her.

http://www.norskgolf.no/node/1015

gggggggggg

over 13 år siden

gggggggggg

Godt at det ikke BARE er golf der borte... :D

Kjakan

over 13 år siden

Kjakan

Den var morsom, han må jeg følge med på. Takk for tips :-).

hackz

over 13 år siden

hackz

Mer blogg fra Mikkelsen,

http://www.norskgolf.no/node/1049

Hen Bogan

over 13 år siden

Hen Bogan

Er toppidrettsutøverlivet på universitetet bare fyll og damer?

Foooore

over 13 år siden

Foooore

Garantert mange som ikke takler bloggen til unge Mikkelsen, studentlivets innhold her&der er vel ikke ukjent for alle.

Ser fram til når turneringene begynner.

Pepper

over 13 år siden

Pepper

Det er hyggelig for Joakim at han har fått til en avtale med norskgolf.no om blogging fra studenterlivet, og det er sikkert en god del mennesker som setter pris på bloggen. For min del er jeg ikke mye imponert. Småhyggelig innimellom, men litt for mye ordgyteri om pubertale problemstillinger fra studenterlivet er ikke veldig interessant i lengden.

Vi får håpe innholdet blir bedre når sesongen setter i gang om et par uker.

slackz

over 13 år siden

slackz

Herlig pepper
om det er noe man ikke liker er det bare å la være å lese, hva du mener tror jeg vel de fleste driter i!

Pepper

over 13 år siden

Pepper

Takk for hyggelig og positiv melding slackz, det er slike velformulerte innlegg som bygger opp om dette forumet og får enda flere til å lese og poste innlegg her. Bra jobbet!

hackz

over 13 år siden

hackz

ser at det kan være en pubertalsk ånd over Mikkelsens skriverier, men er vel bare naturlig.

Det blir spennende å se hvordan han gjør det på golfbanen når turneringene starter.

Hen Bogan, det er hva man gjør det til, blir fort avslørt hvis man ikke presterer. I motsettning til lagidrett er det ikke mulig å gjemme seg på golfbanen.

Ikke bare stilles det krav til golfprestasjonene, men fakta er at presterer man ikke på skolen får man heller ikke spille golf.

Kanskje Joakim kan bidra til at flere søker seg til college golf? det er det jo flere som har etterlyst her.

Pepper

over 13 år siden

Pepper

Jeg har ikke oversikt over hvor mange nordmenn som spiller college-golf, men jeg oppdager stadig noen collegespillere som jeg ikke kjente til. Og det kommer helt sikkert til å være en del som benytter høstferien til å besøke flere universiteter for å sondere terrenget og få konkrete tilbud om stipend. Hvis Joakims blogg kan føre til økt interesse for collegegolf er det veldig bra.

Niblick

over 13 år siden

Niblick

The thing I like about his blog is the transparency and honesty in everything he writes. In this day and age where so many lies and untruths are written in the press by corrupt and dishonest journalists I find his blog refreshing and hope he continues.

The golf part of his life will probably come through as the golf season kicks off shortly.

fucker

over 13 år siden

fucker

Hva er problemet med damer når man er ung og har hormoner flyende rundt i kroppen?
Jeg regner med at de fleste har fått med seg at man er best i verden i golf om man k...... mange damer!

stå på med skriverier og damene

Gunnar Bull

over 13 år siden

Gunnar Bull

Niblick says: "In this day and age where so many lies and untruths are written in the press by corrupt and dishonest journalist..."

Min venn for livet... :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her